<3 <3
Sahte gülmeleri veya sahte gözyaşlarını anlar mısınız?
<3 <3
Her şeyin altında bir şey arar oldum ama haksız da değilim. Bir kişinin neyi niye yaptığına emin olamıyorsam sorgulamak da hakkım 🙃🙃

#mervea
Sadece değer verdiğim sevdiğim birisiyse anlarım çünkü çok iyi tanıdığımdan gerçekten mutlu mu rol mü yapıyor ya da yalandan mı ağlıyor bunu görebilirim.. ben de aynı şekilde.. beni de seven değer veren birisi mutsuzken güldüğüm de acı çektiğimi anlar..
Evet anlarım.
En yeni bilgiye göre en belirgin ipucu düşünce akışı içinde. Yalan söyleyen kişiler konuşmaları sürecince daha uzun süre düşünüyor ve daha çok duraksıyor ki zihninde söylediklerine destek toplayabilsin.
Günlük diyaloglarda önem verilmediğinden veya sonraki söze odaklanıldığından dolayı gözden kaçan mikro ifadeler de aslında bize her şeyi anlatıyor. Örneğin; gülümsediğimiz zaman gözlerimizin yanlarında kırışıklıklar çıkmıyorsa o gülümseme yüksek ihtimalle sahtedir. Bir atasözü var bu durumu destekler nitelikte “Bir kişi gülerken göbeği oynamıyorsa ondan korkun”. Bir diğer örnek olarak bir insan konuşurken dudaklarını aşağı doğru istemsizce büküyorsa, bu söylediğine kendisinin bile inanmadığını gösterir.
Size anlatılan bir olayın yalan olduğundan şüpheleniyorsanız, karşınızdakinden olayı bir de tersten anlatmasını isteyin. Hikâyesini ezberden söyleyen yalancı, geriye doğru ezberlemeyi hiçbir zaman düşünmez. İyi bir yalancı, iyi bir hafızaya sahip olmalıdır. Kötü yalancılar beden hareketlerini ve ses tonlarını kontrol edemezler ve bu kanallardan yalan söylediklerini sızdırırlar.
Yalan söylemek genel uyarılmış hali oluşturur, şöyle ki yalan söyleyen kişide gözbebeğinde büyüme, daha sık göz kırpma, boğazında kuruma ve yutkunma görülür.
...🌸
Evet tatlım hemencik anlıyorum sonra düşünüyorum madem sahte davraniyor biraz oyun oynuyorum ben de karsimdaki sahte insanlarla ondan sonra goodbye forever diyorum.
Teşekkürler
<3
Anlarım az çok. İçten olmayan her davranış kendini bir şekilde belli ediyor.
Cevap
17Cevap
Tabi ki dediklerinde haklısın ancak bu bir süre sonra paranoya haline geliyor ve hiç samimi bulmuyor herkesten soğuyorsun kendimden biliyorum temel ve orta düzey beden dili konusunda kendimi geliştirdim bu bile bana ağır geldi artık gerektiği zamanda dikkat ediyorum her zaman değil
Sahte gülenin gözlerinin içi güler, sahte gözyaşı da ancak kendini zorlamakla gelir ancak 1-2 damla.
Sahte gülenin gözlerinin içi gülmez, sahte gözyaşı da ancak kendini zorlamakla gelir ancak 1-2 damla.
Anladım Fİkretçim çok yorma kendini 🎈🎈
😂🤣😆 Yanlışlık oldu. Gözlerin içi gülmez diyecektim. Onu düzeltmek yerine tüm cümleyi copy paste yapıp o bölümü düzelttim.
Sahte kişilerin içinde yaşadığım için ve beni de saf bulduklarından tüm gerçek, pis, iğrenç yüzlerini de bana sergiledikleri için hemen anlıyorum, sahte kişi gördüğüm vakit ne b*ok olduğunu anlıyorum, anında.
Öyle çabuk anlıyorum ki kimin sahte kimin gerçek olduğunu
Benim için kolay
Ve bu beni daha güvende hissettirir her zaman 😉
Profesyonel fotoğrafçı olarak sahte gülmeleri çok net anlıyorum ve gıcık oluyorum, sahte gözyaşlarını anlamak zor iş, sahte org, neyse o kolay. 😂
Ağlayıp arada yüzü normale dönüyorsa sahte ağlayıştır. Aynı şekilde gülerken gülüp bı anda hemen yüzü normale dönüyorsa o da sahte bir gülüştür
Anlarım ama yakın çevremdeki insanların anlarım. Çok tanıdığım birinin yaptığı davranışları anlarım.
Yapıyoruz bu sporu. Anlarım.
Hislerim kuvvetli anlıyorum.
Anlarım. Yüz ifadesi yeter bana
Anlarım :)
Anlaşılıyor ya.. ağlamak bile samimiyetlik istiyor
anlarım sahte olan bir şey belli olur
Evet, anlarım.
Kesinlikle anlarım
Az çok anlarım herhalde
gözyaşı anlamam ama gülmeyi anlarım
Tek de tahmin edebilirim
anlarım kesinlikle
Anlarım
Anlarım
Anlarım evet
Zorr
Evet anlarım
Tek atarım şaşmaz
Daha iyi anladigim bir sey yok
Genelde anlarım
Genelde anlarım
Evet hislerime güvenir anlarım
E tabi anlıyoruz
Anlarım
aninda hemde
Yani
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?