En azından bir can sıkıntısı veya dertli oluşu. Bu sürelerde çoğu insan birine derdini anlatmayı arar. En ufak elini çizse bile yani. Tabi çoğu için geçerli durum bu.
Takip kabul etmiyorum kardeşim. Yanlış anlama lütfen. Sadece böyle yaşıyorum KS de. Sıkıntı olursa yoruma yaz, her daim burada olursam yardımcı olurum.
Evet yani şöyle eğer geçmişte yaşadığım kötü durumu yaşamadan ya da engel olsaydım daha farklı bir hayatım olacaktı ve belki bu insanla ilk zaman karşılaştığımda o zaman olacaktı ya da bu kötü durumu kendime yaşatmadan başkası ile çok güzel bir ilişkim olabilirdi ki daha az sorun yaşayacağıma eminim
Hanımefendi çok düşünüyorsunuz ama hiç gerek yok aslında. Kararınızı vermişsiniz bundan sonrasınds daha farklı bir yol izlemelisiniz ve bu zor değil belli başlı düşünce kalıpları ile mümkün
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kendimi koymadım şahsen.
Ne güzel
Nasıl yaptınız bunu
Hayatım boyunca kendimi seven insan oldum kardeşim. İnsan kendini sevemiyorsa boşlukta hissetiği zamanlar gelir.
Boşlukta hissettiği zamanları biraz açar mısın
En azından bir can sıkıntısı veya dertli oluşu. Bu sürelerde çoğu insan birine derdini anlatmayı arar. En ufak elini çizse bile yani. Tabi çoğu için geçerli durum bu.
Ha anladım. Teşekkür ederim ama soru sorunca içimdeki sıkıntıyı bir nebze atabiliyorum ve bence bunda bir sorun yol
Güzel ancak unutma kendinde kendine bir şeyler katmalısın.
Evet bunun için uğraşacağım teşekkür ederim
Rica ederim kardeşim. Hayatında başarılar.
Unutma hayatın güzeldir ve daha da güzelleştirmek senin elinde
Gecen güzel olsun...
Sağolun varolun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Valla buna bile ihtiyacım vat
Her daim kardeşim. Sıkıntı olursa yoruma yaz. Konuşuruz ve tartışırız konuları eğer buralarda olursam.
Ya çok teşekkür ederim isterseniz takip edeyim. En kötü silersiniz
Takip kabul etmiyorum kardeşim. Yanlış anlama lütfen. Sadece böyle yaşıyorum KS de. Sıkıntı olursa yoruma yaz, her daim burada olursam yardımcı olurum.
Tabi abi sorun yok, sorun olursa yazarım mutlaka ben 🙋
Tamam kardeşim. Kendine iyi bak. 👍
Sende abicim
Sizce Kız benim eskiden kendisinin sevgilisinden hoşlandığımı biliyor mu? ↗
Abi soruma bakar mısın
Ben kendimi hiç aptal yerine koymadım ama koyan birisi varmış
Nasıl yapmıyorsun
Verdiğim kararların yanlış olduğunu düşünmüyorum
Çok iyi senin adına cidden çok sevindim
Yanlış da olsa doğru da olsa bugünki beni iyi ya da kötü yaşadıklarım yarattı
Bende nasıl yapmıyorsun anlamında sordum da cümlem eksik kalmış
Olmaz mı?
Neydi peki
İnsanlara iyilik yapıyorsun... onlarda seni saf /canım yerine koyuyorlar... tabi her defasında kötülük görüyorum.
(Saf/canım)
Benim içime sinmiyor kötülük veya çıkar beklemek.
Bunu bende yaptım ama maalesef herkesten soğumaktan başka bir şey vermedi bana
Ne kadar üzücü bir durum.
İnsanlar herşeyden bir mefaat
bekljyorlar
Sorma
Bende bıktım bundan
O zaman benim nacizane fikrim aptallığın nedenini bulup
sorunu çözmektir. bazen aptallıklar istem dışı olabiliyor.
Haklısın, teşekkür ederim
👍umutlarını yitirme
İnşallah ya. Ben yitirdim
Evet maalesef.
Senin neydi peki
Ne yaşadın merak ettim
Güncel kısımları okur musub
Anladım ancak sanki senin içini daraltan başka şeyler var
Ben sadece çok yoruldum yaşadığım yerden hiç memnun değilim hayallerimden uzaklaştım depresyon da yaşadım sadece bu durum onurumu zedeledi
Bu üstüne tuz biber olmuş ama esas neden başka. Bu kadının toparlanmaya ihtiyacı var belli ve iyi haber: Bunu yapabilir
Evet yani şöyle eğer geçmişte yaşadığım kötü durumu yaşamadan ya da engel olsaydım daha farklı bir hayatım olacaktı ve belki bu insanla ilk zaman karşılaştığımda o zaman olacaktı ya da bu kötü durumu kendime yaşatmadan başkası ile çok güzel bir ilişkim olabilirdi ki daha az sorun yaşayacağıma eminim
Hanımefendi çok düşünüyorsunuz ama hiç gerek yok aslında. Kararınızı vermişsiniz bundan sonrasınds daha farklı bir yol izlemelisiniz ve bu zor değil belli başlı düşünce kalıpları ile mümkün
Amin abi amin
Öğrenilebilir şeyler bunlar aslında
Eskiden oldu
Neydi peki
Gitmemem gereken bir ortama gittim
Sonra ne oldu peki
Sonrası berbat tı benim için yalnız kaldım 😃
Noldu ki
Güncel kısımları okur musun
Gazoz kapağı gibi kullanıp atmış
Allah'tan bir şey olmadı. Sadece zaten geçmişte bundan bin kat kötü bir şey yaşadım bu da onurumu acıtıyor
Ben sadece çok yoruldum yaşadığım yerden hiç memnun değilim hayallerimden uzaklaştım depresyon da yaşadım sadece bu durum onurumu zedeledi
Sadece onur mu gurur da var
İkisi aynı anlama gelmiyor mu
Gurur daha önemli
Her ikisi de mahvoldu şu an okula gitmek bile istemiyorum
Zaten hiç ısınamamıştım iyice artık bıktım
Ama neden
Bana mesajdan yazar misin
Yazın siz
Bekliyorum ben
Takip ettim
Kul adın ne ile başlıyor
G ile kedi olan
Eskiden ayarlar profili gizle olarak kalmış ayarı düzelttim