Karakter, tarz, yaşayış olarak sorulmuştur soruda da görüldüğü üzere🤔
Dik yan çarpraz not: Lütfen sorumun içine etmeyiniz!😂😂
Karakter, tarz, yaşayış olarak sorulmuştur soruda da görüldüğü üzere🤔
Dik yan çarpraz not: Lütfen sorumun içine etmeyiniz!😂😂
ama sen alaturka mı alafranga mı dersen sorunun içine etmek isteyenler olacaktır 😀
alaturka şeyleri sevmim
Onları düşünüp önlem aldım 😂 inşş etmezler 😂
sen sevmiyosan ben hiç sevmem 😇😂 sen neyi seversen ben onu seviyim 🥳
yaaa bal mısın sen 😌😌❤️
en çok sen 🫠😍😍
love u 🙆♀️❤️
Cevap
9Cevap
Ben anlamam cazdan anlarım zurnadan 😀 soruyu anlayamadım
Yani geleneksel misiniz yoksa batılı mı? Tarz kişilik yaşayış olarak vs
Sence geleneksel bişey kaldı mı? Batının yaptığını yapıyoruz bu gerçek
Kaldı kalmaz olur mu kafalar hala milattan önceden kalma🥺 keşke kalmasa😪
Kendi yaşam tarzını uyguluyorsun ama kendi yaşam tarzında batıya benziyor 😀
Batıdan ve tarzından rahatsız değilim ki🤔 geleneksele karşıyım zaten o bir gerçek😂
Kalmak istesende kalamazsın zaman değişiyor ben eskiye dönük yaşıyorum diyen yalan söylüyordur ya da kendini kandırıyordur.
Sadoturka. Modern Anadolu sentezi.
Alatranga tam olarak 😂
alatranga 😂 o nasıl bişi 😂
Zengin insanın hali başka oluyor yaa 😎😂
seni çok haklı gördüm 😂😂
Ben ayakta hallediyorum 🤣🤣
Bunun konumuzla ne ilgisi var mavili bey 😂
Alaturka mısın alafranga mı … bende diyorum ki ben pisuvardan yanayım 🤙🤣
karakter dediydim tarz dediydim ama neyse 🤧
🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ ben yokum
Alaturka lakin tuvalette alagranga 😂😂
😂😂😂 tuvaleti hiç merak etmemiştik ama olsun
Sen soruyu genel hayat üzerine sordun bende genelde nasıl olduğumu acikladim ama 🙈😂
Detay vererek bizi aydınlattın minnettarız 😂😂
Ne zaman derseniz aydınlatmaya hazırım efendim 😂😂
Ben ikisinin karışımıyım galiba 🤔
Vayy şaşırdım bak 🤔
Neden kız Tatar torti 🤔
Tatar kalacak adım deme oni😂
Tarz bakış açısı olarak alafranga gibi ondan 🤔
Manitacılık konusunda eski kafayım ya 🤔 anlamam öyle flört , date falan.
Hoşuma gider direkt yürürüm. Yoksa eski gelenek görenek adetleri hiç ama hiç sevmem
hah işte ayağını çek üstüne bastın 😂Sende durum tam tersiymiş🤔normalde tc nin medeni olduğu tek olay manita olayı😂 manitacılıkda ultra medeniyet seviyesindeler maşallah 😂 geri kalan her konuda safkan arap kafası 🤔
Biz bu işi basite indirgedik , saygımız yok karşı tarafa diyemiyorlar flört falan diyorlar 😂
En nefret ettiğim kafa 🤦🏽♂️
Bizimkiler zenginliği gelişmek sanıyorlar ama Arapların gelişmekle , üretmekle zerre alakası yok
öyle deme be gogo araplarda gelişiyor baksana adamlar 4-5 karı alıyor 😂😂 gayet medenice gelişmişler işte 😂 biz de 4-5 karı alacak maddiyat olmayınca 3-5 flörtte kaldık😂
5 mi 1 tanesi haram ama 😂
Hadi adam alıyor ( almak bunlar için normal çünkü normal de mal alınır ) kadınlar nasıl kabul ediyor aklım almıyor ya 🤦🏽♂️
haa doğru 5 olunca haram, 4 olunca mübahtı değilmi🤔😂
kadın kim ki kabul edecek gogo? O kim ki onun fikri sorulsun 🤔 onun ne haddine o ne anlar ki 😂
Doğru bak kadının bir hükmü yoktu unuttum bak 😂 bizim mallarda onlara özensin neymiş para varmış 🤔
Adamlar da para var ama maddi değeri olan şey maldır dediğimiz zaman kötü biz oluyoruz 😂
😂😂😂
ticarette mi yapmasınlar be gogo 😂 zorlarına gideceklerini bile sanmıyorum sindirim sistemi baya iyi çalışıyordur onların hazmeder onlar 😂😂
Çok kaba hatta itici bir tabir olacak ama benim gözümde ruhlu etten farkı yok onların be torti.
Kendine saygısı olmayan insana bir başkası neden saygı duysun 🤔 hayata bir kere gelıyorsun onda da et yığını olmayı seçiyorsun 🤦🏽♂️
Kaba ve itici mi çok naif bile kaldı bu cümle 🤔
Bazı duygulardan arındırmışlar kendilerini veya omurgasız doğmuşlar bilemiyorum aksi insan kendini nasıl mal yerine koyar ki 🤔
Dilersen bu konuyu özelden konusabılırız 😎
Nasıl kız oldu mu 😂
Duygu derken hiç yok ki onlarda. Sen hangi malda duygu gördün?
Kasap reyonunda ki kuşbasında duygu var mı?
ahahahsjdsjd yine tam yerinde oldu 😂 sırıtmadı hiç 😂
Hee doğru yok🤔 o değilde şunu yazarken kuşbaşılı pide geldi mi aklına 🤔😂😂
Gelmedi çünkü biraz önce yedim torti 😂
nasıl yaa 🥺 kuşbaşılı mı yedin başka bişey mi 😱
Kuşbaşı / kaşar 🥹
😭😭 😭
afiyet olsun diyesim gelmedi ama olmuş bile sanırım geç kaldım 😭
Aç degıldım de arkadaş geldi bana açmış ne yersin dedim kuşbaşı pide söyle yiyelim dedi.
Sen yerken ben bakamam dedim öyle söyledim kız.
Aç olmadan yiyince tadı güzel olmuyor 🥹
vah be gogo nasıl dertler bunlar 🥺 çok hırpalama kendini 😂
Sorma ya derdin biri bitiyor öbürü başlıyor be torti 🥹
dur tahmin edeyim çayı kim koyacak derdi mi 🥺
Yok ya hatta iyi hatırlattın çay koyayım ben. Kahve içtin mi kız sen 😂
Akşam ne yiyecem derdi ya 🤦🏽♂️
Abo kahveyi unuttum iyi hatırlattın bak 😂 gidip alayım.
Gogo zaten akşam ya hani ve yemişsin zaten 😂
Koş kız koş 🥹
Akşam dedıgım gece 22.00 dan sonra kız işte. Gece yemegı 😂
Allah başka dert vermesin 😂 derdinle dertlendim şu an 😂
Bak ya hala burada kız kahve al kahve 🥹
Oyyşşş 🤤 begendın mi?
daha yoğun tat ve sert bekledim o kadar değil ama güzel
Beklentiyi çok yükselttim ya 🥹
ahahahhahadjas çok iyi yemek yaparım desen beklenti yüksek oluyor, 2 yumurta kıramam deyip önüne makarna haşlayıp koysan vay anasını sen harikasın yaa oluyor, o hesap 😂😂
Harika olduğumu biliyorum torti 😎 hemen kendime pay biçmem kaç puan peki 😂
ahahhahajsdjsd 10/10 hareket 😂😂
Alafranga. Her türlü ortama varım.
Hiçbiri :D
Dibine kaa alaturka
Alaturka
Alafturka😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar