+1 yılErkeğin doğasında kaçanı kovalamak var. Bir kadın ne kadar sor olursa imkansız olursa o kadar ilgi çekici olur. Bı herkes için aynı ama erkeklerde daha fazla görülüyor bu davranış biçimi. Bende kocama köpek gibi davrandığım zaman benden değerlisi yoktu ama yüz verince benden daha aptalı olmadı.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKapasiteleri sınırlı.. geç idrak ediyorlar 😊 ayrılsan bile bir süre kafaları basmiyo.. anlamiyorlar ayrıldığını..😅 güncellemek, şarza takmak gerekiyo arada onları.. belli programlar olsa da yüklesek , baştan modifiye edebilsek , her ay yeni güncellemeler getirebilsek erkek beynine 😂
01 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü insanoğlu ulaştığı herşeyin nankörü ulaşamadığı herşeyin müptelasıdır oyuzden güzellik 🌺
14 Yorumla- +1 yıl
EİG için teşekkür ederim 🙏🙏
Soran+1 yılRica ederimm
- +1 yıl
🙋🌺🙋❤️🙋🌺❤️🙋
Soran+1 yıl❤️🌺
- Kişilik & Karakter konusunda 800 cevap paylaştı.
+1 yılNe alaka erkeklerle bunun ne alakası var.. bir exim var dengesiz bitirelim diyorum yok diyor ama ilişkinin bitmesi için herşeyi yapıyor bunun cinsiyet ile alakası yok karakter ile alakası var
021 Yorumla
Soran+1 yılYa tamam da sizde kadınlara deyin o zaman ben erkeklerle iletişim kurduğum için onlara söyleyecem tabi ki
- +1 yıl
Seçimlerin yanlış o zaman 😂
Soran+1 yılNeymişim ben be hep yanlış kişiler denk geliyormuş demek ki genel öyle ki kızların çoğunluğu da katılıyor bu duruma
- +1 yıl
Yahu sen kadınsın ben ise erkek çünkü aynı pencereden bakıyorsunuz ben ise farklı pencereden erkeğe köle de olmayacaksın diktatör de bunu ayarlayamaz isen ya aldatılırsın ya da bırakılırsın
Soran+1 yılYa zaten olmuyor mesela ilk başta normal konuşuyoruz birbirimizi seviyoruz ilgileniyoruz ama bi süreden sonra bağlanıp gerçekten çok ilgilenince soğuyor canım midir nedir daha ne istiyorsun
Soran+1 yılKölelik seviyesinde değil tabi ama bi insan sevdiği insanla ilgilenip değer vermez mi
- +1 yıl
Ya bş şnsana bağlanmayacaksın öyle körü körüne
İstek ve amaç al gülüm ver gülüm hepsi bu vermezsen nah alırsın gülüm
İlişkiye mi girdin özgğveni mi arttı benle ysttı ayrılmaz mı diyor sana direk diyeceksin dünyada bir erkek sen mi varsın istediğimin altına yatarım istediğimin üstüne çıkarım herkes mesafesini bilirse onu hissederse ona Göre davranır - +1 yıl
Ya tamam da abartmadan yapacaksın bunu
Soran+1 yılKimseyle ilişkiye girmedin de sorumu da duygusal yönden sormuştum yani dediklerinle bi ilgisi yok
- +1 yıl
Bak duygusallık da bir yere kadar erkek biraz temas ister ama abartmadan konuşarak bir şeyler çözülmüyor ise yapacak bir şey yok
Soran+1 yılTemas olabilir de ilişki falan bana göre değil
- +1 yıl
Olmaması daha iyi zaten seviyende git mutlaka dengi dengine biri gelecektir
Soran+1 yılBen o konularla ilgili bi sıkıntı çekmedim zatenn duygusal olarak sıkıntı yaşıyoruz 🤦♀️
- +1 yıl
Duygusallık da sana bağlı bir şey fazla ilgili olma olursan belaltı ister
Soran+1 yılÖyle öyle gördüm yaşadım diyorum ya yok artık bulursa o bulsun o ilgilensin
- +1 yıl
Evli olmasam senle denerdim hayırdır bakalım nasıl ilgilisin diye 😂
Soran+1 yılBitti geç kaldınız 😬
- +1 yıl
Hayat için hiçbir şey geç değildir o insanın kendi engellidir zaman vakit varsa yapılmayacak hiçbir şey yok
- +1 yıl
Neyse ben kaçtım sohbet istersen profilden yazarsın iyi akşamlar 🤗🤗
Soran+1 yılAma benim içim soğuyor ister istemez 🙂
Sohbetin için teşekkür ederim eşine selamlar- +1 yıl
Rica ederim a. s 🤗🤗
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiçbiri umrumda değil ve olmayacakta erkekler zor olanı sever hiçbir zaman zor olmakta istemedim sadece gözünüzde bazilarini çok büyütmüşüz arkasından tanıştığım bazı arkaslarin anlattığını ve aslında ayaklarimiz bile değil ayakkabılarimizin altını öpmeye bile çok muhtaç olduğunu öğrendigim günden beri erkeklerin gözümdeki yeri belli.
10 Yorumla
+1 yılBence bizim ülkemizdeki genel sorun cinsiyet fark etmeksizin sevilmenin sevmenin doğru yolunu bilmiyorlar. Çoğu ailesiyle çevresindekilerle sevgi dilini geliştirememiş insanlar maalesef ki bu da aşk ilişkilerinde ister istemez yansıyor. Toksikliğe daha çok bağlanıyorlar.
00 Yorumla
+1 yılDoğru tespit. Eski sevgilimle çıkmadan aylarca peşimde koştu. Ayrıldık 2 yıldır yine peşimde koşuyor))
10 Yorumla
+1 yılKötü davranınca peşinden koşulması durumu hakkatten doğru
20 Yorumla
+1 yılBirine kötü davraninca sana köpek falan olmaz.. çıkın bu ruh halinden. İlgilendiğiniz kişi size gerçekten ilgi duymuyor demek ki o yüzden kaçıyor, yoksa gerçekten ilgi duysa her şey karşılıklı şekilde ilerler , kaçmaz çabalar
00 Yorumla
+1 yılBöyle olan erkekleri kast ettiniz sanırım kadınlar içinde aynı şey geçerli ayrıca ama genellemeler bu tip durumlar için sakattır kimse köpek falan olmuyor emin ol... Mevzu bir parça et biraz su amaca yönelik köpekleşmelerdir olsa olsa
00 YorumlaBu tarz hareketler kadın veya erkek farketmeksizin çoluk çocuk karakteri kişiliği oturmamış insanların işidir. Olgun insanlar böyle saçmalıklarla ilgilenmez anın tadını çıkarır ve sakin tutarlı olurlar...
00 YorumlaSevgiyi hak etmiyorlar ve bunu kendileri de çok iyi biliyorlar
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılİşte daha olgunlaşmamış aklı başında olmayan erkeğin aşk hayatı profili
10 Yorumla Erkek mantıgı bu elde edene kadar yalvarır elde ettikten sonra tınlamaz
10 Yorumla
+1 yılKafaları ters calisiyo bcm calisiyomu gerci ondan da emin degilimde
21 Yorumla
Soran+1 yılBence de çalışmıyor var da kullanmaya üşeniyorlar
- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılİlgilendiklerinizin çevresi bol kızlı olunca öyle oluyo olunca demeyelim şimdi zaten hep öyle olunca diyince oran giriyo %100 bi oran kategorisine girmiyor
00 Yorumla Sürünmeyi seviyorlar napalım terslenmek azarlanmak hoşlarına gidiyor normal düzgün birileri ilgilerini çekmiyor
10 YorumlaKötü davranırsa karşıda ki kişi inan hayatımdan çok çabuk çıkarırım hiç uğraşmam bu saçma slk insanlarla
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 937 cevap paylaştı.
+1 yılSevmeyi bilmiyorlar avcı olmak heyecan veriyor sahibi gibi gördüğünde tüm ilgileri kaçıyor 🤷♀️
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKötü davranıp kimi köpek ettin?
Biri bana kötü davranınca ağzının payını veririm 👍
02 Yorumla
Soran+1 yılDemek ki olan var 😬
- +1 yıl
Garip geldi bana 👍
Kötü davranan kişiye köpek olduğumu hatırlamıyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılGeneli öyle sen istisnasın belki
+1 yılAyarı tutturmak lazım. İnce bir çizgi bu. Tutturan biri olursa kaçmam mesela. Ama hiç kovalamadım.
00 Yorumla
+1 yılKadınlarda öyle yüz vermeyeni havalı değer vereni çantada keklik sanıyor
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılBunu her erkek için söyleyemeyiz veya her insan için söylemek doğru olmaz.
00 Yorumla
+1 yılHangi erkeklerden bahsediyorsun bilmiyorum ama o dediğin erkeklerden değilim 😃
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOnlar öyle seviyor acı çektirin. Kötü kızları severler, itaatkar söz dinleyen yumuşak kızları sevmezler güzel de olsan. Çirkin ol *itnmiş gibi davran aşık olurlar sana
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Uuu1222 hak veren erkek hayret. d
+1 yılErkeklerin tümü değil ama çoğu kandırılmaktan zevk alıyor çoğu vefasız çoğunun burnu havada bunun farkında olmamıza rağmen onları yüceltende biz ama haddini aştığı zaman yerdelerde süründürende biz
16 Yorumla- +1 yıl
@Hoplatır evet neden sordunuz
- +1 yıl
@Hoplatır tamam zor olan güzel fakat o zor kadın seni sevdiği değer verdiği için seni idare etmeye alttan almaya başladığındada ona kolay kadın muameleside yapmamak lazım
- +1 yıl
@Hoplatır aynenn ama maalesef doğruluk genelde yanlış insana denk geliyor
- +1 yıl
@Hoplatır maalesef hem kadınlar hem erkekler o kadar cıvıtmışki doğru insanlar azınlıkta olduğu için onlarda yanlış insanlar yüzünden arada kaynıyor yani ne kadar doğru adımlar atılırsa atılsın doğru insana yanlış yanlış insanada doğru insan denk geldiği için o yüzden ilişkiler sağlıklı yürümüyor maalesef
- +1 yıl
@Hoplatır keşke o dediğin mümkün olsa ama manavdan görerek seçemiyoruz maalesef sorarsan herkes doğru ama tanıdıkça gerçek yüzler ortaya çıktığı için seçim işi insanın elinde olamayabiliyor
- +1 yıl
@Hoplatır kaç kez bikaç kez
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÇünkü kimse dengini kovalamıyor ve herkes fiziksel ozelliklerine göre düşünerek daha iyisine layık olduğunu sanıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen bana ters davranana kapıyı gösteriyorum ama hanım evlatlarını bilemem
00 Yorumla
+1 yılErkekten erkeğe fark var tıpkı kızlarda olduğu gibi. Gurursuz erkekler genelde dediğini yapan kesimdir
00 Yorumla
+1 yılE sende baska erkek bulsana erkek cok
04 Yorumla- +1 yıl
Git bul ilerde tek kaldim diye zirlama sonra sjis
Soran+1 yılİstemiyorum artık ya adam gibi biri bulsun beni ya da kimseyle uğraşmak istemiyorum nedir bu be
- +1 yıl
Bu seni uzen kisi sevgilinmiydi
Soran+1 yılYani gibi gibi
- Kişilik & Karakter konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yılYani aslında bu durum kadınlar içinde geçerli
06 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir ama ben bi kadın olarak erkeklerden gördüğüm için onlardan bahsediyorum
- +1 yıl
Anladım bende kadınlardan gördüğüm için kendi adıma yazdim
Soran+1 yılSende haklısın
- +1 yıl
Öyle yani 😊
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için 😊
- +1 yıl
Ne demek her zaman
+1 yılSevmeyi beceremiyorlar
017 Yorumla
Soran+1 yılSen öyle değil misin
- +1 yıl
Ben öyle değilim
Soran+1 yılPeki bize neden hep böyleleri denk geliyor yorumlardaki herkes ben öyle değilim diyor
- +1 yıl
Hepsi ualan dolan çoğu üçkağıtçı
Soran+1 yılTahmin ediyorum ama senin yalan söylemediğin ne malum peki
- +1 yıl
Kendin bilirsin. Ben yalan söyleyerek ancak kendimi kandırırım
Soran+1 yılSende öyleysen tebrik ediyorum o zaman ne diyim
- +1 yıl
Teşekkür ederim
Soran+1 yılRica ederim bi keresinde tartışmıştık ufaktan ama olsun affettim eğer gerçekten böyle biriysen
- +1 yıl
Kimsin ki
Soran+1 yılSen beni tanımazsın gizliydim
- +1 yıl
Bana beddua eden mi?
Soran+1 yılYok be ben kimseye beddua etmedim etmem de 😂
- +1 yıl
Ne hakkıda tartıştık peki
Soran+1 yılYa tartışma da sayılır mı bilmiyorum ama bi ağız dalaşına girmiştik mesaj kutunu açarsan anlatırım
- +1 yıl
Takip at madem
Soran+1 yılAttım amma da centilmensin maşallah
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖğreten olmadığı için
06 Yorumla
Soran+1 yılNeyi mesela
- +1 yıl
Sevmeyi de sevilmeyi de
Soran+1 yılSevmeyi biliyorum ben
- +1 yıl
Sen olayı yanlış anladın bize öğreten olmadığı için
Soran+1 yılE öğrenin o zaman niye bize bu çileyi çektiriyorsunuzz
- +1 yıl
Öğreten olduda yok dedik biz sanki
+1 yılÖzgüvensizlikten ve deneyimsizlikten
06 Yorumla
Soran+1 yılYa iyi davrandığın kötü davranıyor, kötü davrandığın da iyi davranıyor bu ne biçim bi döngü ya
- +1 yıl
Bir de kendiniz olmayı deneyin
Soran+1 yılKendimim zaten
- +1 yıl
Nasip bu işler hemen olmaz hayırlı cumalar 👋
Soran+1 yılTeşekkür ederim size de hayırlı cumalar
- +1 yıl
Zaman kıymetli haliyle degerlendirmeli anın tadını çıkarmalı diyorum da benimde bir farkım yok anın tadını çıkaramıyoruz
Valla doğru söze ne denir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKaliteli erkekleri sadece zeki kadınlar elde eder. Sayı az aklınızı kullanın sizde 😉
00 Yorumla
+1 yılsenden ala köpekmi olur süzme
00 Yorumladüzgün seven yamulur işin sonunda ondan
00 Yorumla
+1 yılYalanlarda bugun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen öyle sanıyorsun sadece.
117 Yorumla
Soran+1 yılSanmıyorum erkekler öyle
Cevap sahibi+1 yılBen erkeğim ve öyle değilim yakın arkadaşım erkek ve öyle değil ev arkadaşım erkek ve öyle değil daha da sayabilirim.
- +1 yıl
Sen öyle sanıyorsun sadece.
Soran+1 yılDünyalı mısınız peki
- +1 yıl
Bence erkekler değil. Ayrıca yukarda ki yorumum sana değil ona.😌😂
Soran+1 yıl@onlyteenage biliyorum canım 😄
Cevap sahibi+1 yıl@onlyteenage çok biliyorsun : ))
- +1 yıl
Yesss😌😂😂
- +1 yıl
Sanada öğretmemi ister misin?😂
Cevap sahibi+1 yılNe öğreteceksin? Nasıl ağlanır onu mu?
- +1 yıl
Eğer ağlayan sadece kadınlar olsaydı. Burada paralı parasız erkekler kız arkadaş bile bulamadıkları için yakınmazlardı.
Cevap sahibi+1 yılKadınlar ağlıyor demedim sen ağlıyorsun dedim her erkeği bir sanıyorsun
- +1 yıl
Senin aksine bütün erkekleri bir tuttuğumu ima bile etmedim. Ben ağlamam canım ağlatırım😌😂
Cevap sahibi+1 yılne yazdığını tekrar oku bence. mesela senin kafa yapısında çok fazla kadın varken ben hepsimi bir tutmuyorum
Soran+1 yılKafamı şişirdiniz
Cevap sahibi+1 yılsus kız iki kelam ediyoruz
Soran+1 yılGidin özelde konuşun o zaman 😬
Gizli Üye(25-29)+1 yılTam tersi olmasın
014 Yorumla
Soran+1 yılHayır tam da böyle
Cevap sahibi+1 yılBilmem karşına çıkan kişiler öyleyse olabilir
Soran+1 yılBula bula beni mi buluyor bunlar
Cevap sahibi+1 yılSenin yaşadığın şehirde öyle belki
Soran+1 yılŞimdi şehirlere mi bağlayacağız konuyu 😂
Cevap sahibi+1 yılAma sen tek bakış açısından olaya bakiyorsun sanki
Soran+1 yılNasıl bi çok açıdan bakabilirim ki
Cevap sahibi+1 yılŞimdi ben sana öyle değilim desem senin için gene bir şey farketmicek sanırım
Soran+1 yılYorumdaki tüm erkekler de öyle diyor çünkü 🤦♀️
Cevap sahibi+1 yılBilmem senin bakış açın biraz kesin olduğu için kendimi savunmam bile faydasız galiba şu an
Soran+1 yılYok anlatabilirsin dinlerim bide senden dinleyelim bakış açını 🙂
Cevap sahibi+1 yılBakış açım sabittir benim o verken başkası olmaz hayatım da bütün özel günlerini cep e not alırım ufak şeylerden tartışma çıkarmam ama kıskanç biriyim biraz
Soran+1 yılYaa not etmen çok ince:) ama umarım benim denk geldiğim erkekler gibi kadınlara denk gelmezsinn
Cevap sahibi+1 yılSenin gibi kıymet bilen. Birine deng gelmek güzel olurdu
Gizli Üye(18-24)+1 yılGoster ama verme elletme
01 Yorumlaseviyoruz
014 Yorumla
Soran+1 yılHe aynen
Soran+1 yılAynı şeyden bende muzdaribim iştee
Soran+1 yılKendimi seviyorum zaten çok şükür ama biri de beni sevse fena mı olurdu ya çıldırcam
Soran+1 yılO da doğru
Soran+1 yılYok ben bi erko için üzülmem de 😅 canım üzülürüm en fazla teşekkür ederim
Soran+1 yılSalaqlığına demek istedim
eşeğe çok değer vermicen çünkü
00 Yorumla
+1 yılOrtasını bulman lazım o zaman 😅
00 YorumlaÇünkü hepsi canım
00 YorumlaKesinlikle çok doğru 👍
01 Yorumla
+1 yılkızlar da öyle
00 YorumlaBoyle ilgili kadin bi biz bulamadik
00 Yorumla
+1 yılkadinlar da ayni
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam gibi seveni de siz beğenmiyorsunuz
01 Yorumla
Soran+1 yılYa soruyu anlamadın sanırım ilk başlarda seviyor gibi yapıyor ilgileniyorsun hayvanla sonra soğuyor bi şey oluyor öküze
Gizli Üye(25-29)+1 yılBizde öyle
00 YorumlaKesinlikle öyle 🙌
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSanane
02 Yorumla
Soran+1 yılİkile
Cevap sahibi+1 yılSanane
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer