İnsanların dış görünüşlerinin karakterleri üzerinde etkisi olduğuna inanıyor musunuz?

Özür dileyerek, ben inaniyorum ya maalesef...

kaşları kavisli olanlar, dudağı incecik olanlar sinsi oluyor ne diyeyim simdi 😁 ya da boyu cok kısa olanlar... aslinda cok da sacma, birkac ml dudak dolgusu yeterli ama karakteri degistirmiyor herhalde. bosuna dötü yere yakın olandan korkacaksin dememislerdir...

İnsanların dış görünüşlerinin karakterleri üzerinde etkisi olduğuna inanıyor musunuz?

. S.: kaşlarım düz, boyum uzun, dudaklarim dolgun 🙃🙃🙃

İnsanların dış görünüşlerinin karakterleri üzerinde etkisi olduğuna inanıyor musunuz?
Cevapla