Gülmediğimiz her gün, yaşanmamış bir gün demektir. Gülmek de ömrü uzattığına göre çok güler misiniz? 😅

Gülmediğimiz her gün, yaşanmamış bir gün demektir. Gülmek de ömrü uzattığına göre çok güler misiniz? 😅

Benim için gülmek ya da pozitif olmak çok önemlidir yanımda negatif enerjimi sömüren insanları hiçbir şekilde istemiyorum elimden geldiğince uzak kalıyorum bazen babamın tavırları negatif olduğunda bir bahane bularak yanından uzaklaşırım o yüzden gülmek her zaman için çok önemlidir.
Allah'a şükür güzel bir hayatım var yani kendime göre güzel diyorum şükrediyorum bir o kadar da zor bir hayatım var hani durum böyleyken ben tutup da hayatımı iyice negatife çeviren insanları istemem
Yani tabii ki zaten öyle insanlar birbirini çeker haklısın çivi çiviyi söker
Kahkaha atmıyorum ama elimden geldikçe acımız olsada güler yüzlü olmaya çalışıyoz içimiz kan ağlıyor dışımız farklı mecbur böyle olmalıyız insanlara asık surat olmamalıyız bunu yansıtmak zorunda değiliz tatlı dil yılanı deliğinden çıkartıyorsa güler yüzde iyi hissettiriyor ya örneği bir yere bağlıyamadım aman neyse öyle işte :))
Hatta Asık suratlı insanlara jokeri çizesim geliyor yüzlerine... Gülsünler biraz :P
ben gerçekten toplumun içinde filan gülesim geliyosa tutmuyorum gülüyorum evde özellikle çok gülüyorum stres mtres kalmıyo çok iyi... bazen gün içinde yaşadığım anılar tebessüm ettirebiliyo, öyle yani sadece fotoğraflarda güleceğiz diye bir şey yok 😅
Çok gülen biriyim ama canımın istediği zaman, istediğim insanlara.. Öyle her yerde sırıtarak gezenlerden değilim aksine çok ciddidir ifadem..
Teşekkür ederim..
Rica ederim 🌸💙
Cevap
20Cevap
Ben gülmüyorum maalesef pek.. yani zaten olaylara pozitif ya da negatif olarak bakmıyorum sadece gerçekçi bakıyorum. ama genellikle de modum düşük olduğu için benim gülmem için bir arkadaşımla komik sohbet yapmam lazım ya da samimi bulduğum sevdiğim değer verdiğim birisi ile konuşmam lazım ya da komedi filmi izlemem lazım ama bu sıralar maalesef gülmüyorum pek
Sakin ve ciddi modumu mesafemi korurken özellikle kullanırım. Sevdiklerimle kesinlikle ekstra neşeliyim, gülerim ve güldürürüm fakat işte sevdiğim kıymetli insan epey az, filmlere gülüyorum bir de komik hayvan ve bebek videoları çok iyi 🙂
Nokta nett👏🙂
Güleç bir insanım ya tüm gün hüngür hüngür ağlasamda günün sonunda mutlaka yine güle biliyorum
Ne zaman izlesem gülerim :)
https://www.youtube.com/embed/y0Qd3cQmlVoBen sürekli yüzünde gülücük olan biriyim, benim üzülmem çok zor üzülünce de toparlanma biraz zor oluyor.
Evet bazen gülüyorum ama sinirden üzüntüden ve bu kadarıda mı olur demekten maalesef gerçek anlamda özellikle son zamanlarda pek az gülüyorum...
Her an hazır aslında, gülmek mühim değil. Önemli olan kahkaha atabilmek. Bu biraz zor bende.
Bazen gün içinde çok güldüğüm için çenem ağrıyor. Somurtmak benlik deĝil.
Şu sıralar kedilerin sevimli yaramazliklari videolarına bakıp gülüyorum
7/16 gülerim ben 😀 8 saati uyuma saatlerim ve somurtup durduğum anlara kırdım😀
Ben neşeli espiriliyim gülmek ve güldürmekten hoşuma gider
çok üzgün olduğum zamanlar bile haykırırım gülmekten
Duruma göre değişiyor.
Askerlik arkadaşım olur kendisi 🤭 habire gülerim durup dururken bile aklıma komik bir şey gelir ya da sevdiğim bir şeye rastlarım gülümserim
Hep gülüyoruzda içi dolu olmuyor kafa hep bişeylerde takılı
Yerine göre gülerim. Herkesin içinde çok gülmem.
Nadir gülüyorum ama sürekli hazırım.
Her an hazırımdır diyebilirim 😁
Komik videolar izler her türlü gülerim :)
Her zaman hazır :D
Gıf aynı ben 😂
Ortamına göre deyişir
Gülümsemeyi severim, güler yüzlü bir insanım.
Pek gülmem güldüğüm zaman pinç gülüşü atar geçerim
Duruma göre değişir
hayır çok gülmem
Kiminle konuştuğuma bağlı
gülmeyi seviyorum
Kişisinə göre.
Gerektiğinde
İyidir
Pek gülmem ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?