Aşk olayını bir yerlerden mi öğreniyoruz yoksa zihnimizin bir köşesinde gizli bir alanda mı saklı?

Biraz saçma gelebilir ama merak ettim kimi insanlar çabuk aşık oldum diyebiliyorken kimileri aşık değilim diyor ya da hiç olmadım bunun sırrı ne?

Aşk olayını bir yerlerden mi öğreniyoruz yoksa zihnimizin bir köşesinde gizli bir alanda mı saklı?
Cevapla