Yeni biri ile arkadaş oldum ama bugün çok utanç verici bir şey yaptım karşıdaki kişiyi görünce utanıyorum sizce ne yapmalıyım?

Böyle olaylardan nefret ediyorum ama unutarak konuşmak beni oldukca rahatsız ediyor
Yeni biri ile arkadaş oldum ama bugün çok utanç verici bir şey yaptım karşıdaki kişiyi görünce utanıyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla