♾️ İnsanlar sizin gözlerine baksa neler görür en çok? hangi duyguları hangi acıları veya mutlulukları görürlerdi?

♾️ İnsanlar sizin gözlerine baksa neler görür en çok? hangi duyguları hangi acıları veya mutlulukları görürlerdi?

Böyle bir yorum almadım yani aldıysam da çok azınlıkta. Genellikle hüzünlü baktığımı derler. Bence beni girdileri o anda hangi duyguyu yaşıyorsam onu gösteriyorum gözlerimde
Bilmiyorum ki insanların samimiyetini ve dediklerine inanmıyorum açıkçası yani insanların gözleri ne söylediği değil içinden ne geçtiği önemli bugün çok sevdiğini değer verdiğini samimi olduğunu söyleyen insanların bir o kadar sahte bir yalan olduğunu da görüyoruz
Bence umut, farklılık ve sabret ki güzel olsun gibi bir düşüncenin varlığını görüyorlar.
Teşekkür ederim canım
Rica ederim abla
Gözlerimin içindeki ışıltıyı görür ama bunu her bakan göremez...
Teşekkür ederim barışçım...☺️🥳🌺
Rica ederim abla 🤗🌺🥳
Cevap
16Cevap
Bir bakmak var, birde görmek.. İkisi çok ayrı bir şey. Eğer görmek isteyipte bakarsa beni gerçek anlamda görmüş olur.
Derinliğinde kaybolma riski var o yüzden yüzeysel bakan hiç bişey göremez.. 😊
Masumiyet ve yaşanmışlık görüyorlarmış
Bu sorunu görünce aklıma bişey geldi abim doktor onun bi doktor erkek arkadaşı var onun gözlerine bakınca duygusal bi insan olduğunu düşünüyordum ve yanılmamışım yaşadıkları çok üstüne geldi belki de dün intihar etmiş bu çok üzücü onlar çok yakın arkadaşlardı çocuk adıyamanlıydı sürekli konuşurlardı telefondan şakalaşırlardı bi doktorun kendine bunu yapması cidden çok üzücü bi durum o öldü bu şaka gibi cidden. Demekki bu hayat sadece benim için ters gitmiyormuş.
Kimin baktığı çok önemli.. Beni tanımayan bir insan kolay kolay hiç bir şey anlamaz..
Gözlerime ilk bakıldığında neşemi, mutluluğumu görürler.. Eğlenmeyi seven bir insanım..
Benim en güzel yerimi, kahverengi gözlerimi görürler.. 😄
Nasıl baktığıma göre değişir, öfke gören de oluyor, gözümün parladığını görüp söyleyen de, masum gören de, etkileyici bulan da gibi gibi örnekler artar.
Gözlerimin güzelliğinden başka birşeye odaklanmazlar sanırım 😄. Şaka şaka görürler biseyler tek tek saymayalim şimdi 😶
Her zaman olanı göremiyorlar bence bu bir beceri kesinlikle ve bende bu beceriyi görebilen kimse yok
Hüzünlü ve durgun bakışlarım olduğunu söylerler çoğunlukla. Baktığım kişiye göre değişebilir elbette.
Kendimi beğenmişlik etmek istemiyorum ama genelde zeka ve bilgelik görüyorum derler
@Altinbasakk
Bence etmiyorsun görüşlerin yorumlarında zaten kendini hissettiriyor sun
Bugünlerde mutluluk giriş görüyorlar. Kötü günler inşallah geride kaldı.
Bir yanı kör karanlık, bir yanı bahar bahçe.
Yorgunluk ve stres abartmıyorum onlarda dile getiriyor çünkü
Cıvıl cıvıl içten tebessümü ve bir o kadar da acıyı görebilirler.
Dışarıya gülüp içinde çok yalnız ve sevgisiz büyümüş birini görür.
Nur görürler 😂 Neşe bilgi tecrübe iyilik
ne bilim işte güzel şeyler sanırım 😄
bilmem ki çok derin bakıyorsun derler genelde
Benim gözlerime bakınca bişey görmezler duygularımı gözlerime yansıtmamki
Bize bakan o insanlara sormak lazım bence gözlerimdeki yansımayı ben göremiyorum.
Valla ne görüyor bilmiyorum ama genelde kipriklerime iltifat alıyorum.
Bilmem sormadım ama derin derin bakanlar oluyor🙂💜
Sakinlik ve şeffaflık görürler. Sarsılmazlık da görünür.
Bazen mutsuzluk, bazen umutsuzluk.
Kızla göz rengimiz, saçımız, kaş rengimiz aynı
Goz temasi kurmuyorum bayagi anlasalarda ne olacak anlatsamda anlayacaklarini anliyorlar
Benim eski ben olmadığımi görürler bu da kâfi.
Çiçek bahcesi görüyor
Bir tutam kırgınlık ve mavilik
Ben hep ayniyim😂
Kalbimi görüyorlarmış
Vahset dehset feraset :D
gözlerimi görüyor
İnsanlara sormak lazım.
Mahcubiyet ve neşe sanırım ki
Derinlik
Hayal kırıklığı
Yorgunluk görüyordur bence.
Bilmiyorum hiç sormadım onlara 😄
mutluluğu ve acıyı görürler
Etkileniyorlar hemen
Sakinlik ve huzur.
Sapık tipli diyenler bile oldu 😳
Neleri görmek istiyorsa onları görür
Yorgunluğun yarattığı hüznü görebilirler..
Allah yolu görüyor
Keskin bakarım bu yüzden bakışlarım dikkat çeker.
yorgunluk
Korku ve endişe
Bakıp ne yapacaklar? Hem onlara sormam gerek bunu
Kendi yansımasını görür
Göz bebeklerimi
Hiç sormadım 😂
Bilsem keşke
Şeytanı
Kendini görüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?