İnsanlar karşılarındaki kişinin hayır öyle değilim demesini istediği için mi iltifat eder?

Bazen okuyorum, siz de okumuş veya duymuşsunuzdur... Gerçekten çekici olan insanlar pek iltifat almazlarmis çünkü diğer insanlar o kişinin kendisinin farkında olduğunu, çekici olduğunu bildiğini bilirlermis. Yani o kişi iltifatı geri çevirmez, kabul eder...

Yani insanlar iltifat aldığı zaman hayır teşekkür ederim ben öyle değilim ya da sen de öylesin vb. şeyler duymak için mi iltifat ederler? O kişinin de kendini o kadar da iyi bulmadığını hatta iltifat eden kişiyi iyi bulduğunu falan mı duymak isterler içten içe?

Nazikçe iltifatı kabul eden kişilere bir süre sonra iltifat etmekten vaz mı geçerler?

Güncellemeler
+1 yıl
Çekici insanların az iltifat alması bana bunu düşündürdü. O insan kendi çekiciliğinin farkında olduğu için iltifatı geri iade etmeyeceği için mi insanlar iltifat etmiyor diye düşündüm...
İnsanlar karşılarındaki kişinin hayır öyle değilim demesini istediği için mi iltifat eder?
Cevapla