Anneme o.. bu dedim diye tepki gösteriyor ama bunu hak etmemiş mi?

Bi akşam geldi durduk yere köpek olarak besliyorum seni lanet evimin bereketsizi uğursuz dedi ki onun kimseyi besleyecek bi konumu yok babam almanyada çalışıyor aylık 100 bin tl alıyor bana aylık babm 3 bin tl gönderiyor bu. Ama mal kadın sürekli seni köpek olarak besliyorum köpek niyetine besliyorum mamayla beslediğim köpek dedi o gün de yarım saat durduk yere olay yokken hiç durmadan bağırdı sus artık o…. Kadın sus diye ağlayarak çığlık attım mal kadın öyle dedim dşye 3 haftadır köpek yüzü gibi bi yüzle geziyo evde ki ben bu evde sadece misafirim üniversitem ayın 30unda yani 3 gün sonra açılınca gidicem evde bendne isim vermeden bahsediyo bana şunu yeme diyecekken benim yaptığım kekten kimse yemesin diyor kardeşimle konuşuyorum kimse benşm çocuğumla konuşmasın diyo kardeşimle 5 dk konuştum diye odama gelip ben seni istemiyorum seni istemiyorum diye bağırdı sonra öyle psikolojisi bozuk ki tekrar geld seni is-te-mi-yor-um burası benim evim diye bağırdı ben hiçbir şey yapmamışken geldi bacağımdan çekti çık git evimden dedi daha da benim evime gelen en adi şerefsizdir dedi oysa ben hiçbir şey yapmadım ama ezik bir kadın işte

Güncellemeler
+1 yıl
Size böyle şeyler dese böyle bi anne? onurunuz kırılır mı
Anneme o.. bu dedim diye tepki gösteriyor ama bunu hak etmemiş mi?
Cevapla