Merhabalar Herkese 🌸

Küs veya ayrı olsanız bile doğum günü sonuçta diye yazar mısınız?😂
Merhabalar Herkese 🌸

Küs veya ayrı olsanız bile doğum günü sonuçta diye yazar mısınız?😂
Kim olduğuna ya da neden konuşmadığıma göre değişecek durum benim için. yani mesela çok yakın arkadaşım dediğim samimi olduğum birine bir nedenden dolayı küstüysem kutlarım o kadar hatır için ve değer verdiğim için bir zamanlar.. ama arkadaşım dediğim kişi iki yüzlüyse ve beni bir anda sildiyse ya da bana haksızlık yaptıysa kutlamam.. adım atmadan atmam bile hatta affetmezdim zaten.
Ben konuştuklarımın da doğum gününü kutlamıyorum ki. Birine iyi ki varsın demek için doğum gününe ihtiyaç duyulması bana saçma geliyor, 364 gün demeyip sadece o gün nezaketen demek çok yapmacık.
Dargın olsamda kutlarım benim için değerli olan her zaman değeri farklıdır anlasa da öküz olup anlamasa da nsjs
Küs ya da ayrı olma nedenine göre değişir bu durum..
Teşekkür ederim ✨✨
Cevap
19Cevap
İstediğim olmuştu ama doğum gününü bilmiyordum😅
Haberim bile olmaz ki. Bir ortamdaysak tabii nezaket gereği kutlarım.
Ortada çok ağır bişe yoksa muhattap olmayacağım duruma gelmediysek kutlayabilirim ama muhattap olmamam gerekliyse o dereceye gelirse durım engellerim direk kutlamam muhattap bile olmam zaten hak edene hak ettiği değeri ver fazlasını verme
Yıllardır doğum gününü kutladığım bir kız var. Asla bir araya gelmemiz mümkün değil, asla bir daha konuşamayız fakat her sene kutlama mesajı atarım, tebessümle teşekkür eder.
Kimin olduğuna bağlı ya.. dayanamam da zaten barışmış olurum hem.. arkadaşlığımın önüne geçemez duygularım
Yani arada küslük olduğu halde o kutluyorsa nezaketen bende kutlarım ama onda bir hareket yoksa banane doğum gününden 😅
Hayir , yazmam. Bana yazmayan düşünmeyen insana neden değer vereyim?
Hayır kutlamam kutlarsam barışmak için adım atmak istemiş olurum
Çok güzel zamanlar geçirdiğim biriyse davet yollarım, açık kapı bırakıp bırakmamak ona kalmış.
Kutlamam. Konuşmadığım biri demekki umrumda değil ki konuşmuyorum
Konuştuğum insanlarinkini bile kutlamıyorum cunku unutuyorum 😬😂
Instagram'da hikaye paylaşan herkesinkini kutlarım😂
kutlanır ya benim eski bşr yakın arkadaşım kutlamıştı
Kutlamam, konuşmuyorum, hayatımdan çıkardım sonuçta, yazmak, kutlamak gel benimle konuş gibi olur
Kutlamam. Bana ne onun doğumundan :D
kim olduğuna göre değişir
konuşmuyorsam pek kutlayacağımı sanmıyorum
ben kutlamadım diye o da ölmez herhalde jkdf
Kus olduğum kişinin doğum gününu unutmadiysam eğer özeldir ne olursa olsun, çok aşırı büyük bı olay yoksa ortada yinede kutlardim
Kimsenin doğum gününü kutlamıyorum ki.
Annemin bile kutlamam öbürleride kim oluyor
Sevmiyorsam umursamam
Kutlamam sonuçta konuşmuyorum
Konuştuğumunda pek kutlamıyorum
Kendi doğum günümü bile çoğu kez unutuyorum..
Hiç tanımadıklarımın bile kutluyorum.
Konuşmuyorum kutlamam. Kutlamadım şuana kadar hiç.
Konuşmuyorum ya ne gerek var 😅
No kutlamam
Değer veriyorsam kutlarım
Kendisi de doğduğu gün de benden uzak olsun😃
Cevap vermeyecek birisi ise kutlamam.
Kim olduğuna bağlı olarak evet olabilir.
konuştuklarımın bile çoğunu kutlamıyorum
Olabilir asko
@DorothyBabe askom şu an atvde bergen oynuyor
İzledim onu asko
Tamam askom
Hayır asla lanetle anarım doğduğu günü
banane
Kutlamam
Hayır
Kutlamam
Hayır
Hayır tabikide kutlamam
Kutlamam hoş banane
Hayır kutlamam
Kutlamam
Hayır kutlamam
Kutlamam
Kutlamam!
Tabiki hayır
Kutlamam bananesi
Kişiye bağlı
Yazmam.
hayır,
Kutlamammm
Kutlamam
hayir oyle biseu uapmam
Kutlamış olabilirim
Sırf Allah'ın rızasını almak için kutlarım
Kutlamam.
Hayır, kutlamam.
Kutlamam
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?