Hiçbir şeyden mutlu olamıyorum, bana ne tavsiye edersiniz?

30 yaşındayım mezun oldum atanamadım özelde çalıştım bi müddet sonra işten atıldım. Ailemle yaşıyorum bi müddet gönüllü çalışmak ve çeşitli eğitimler almak istiyorum hobilerime zaman ayırmak sosyalleşmek istiyorum. Sanki böyle mutlu olcam ama çalışmadığım için de içim rahat etmiyor. Aslında bayaa birikim yaptım ve ailemin de durumu kötü değil ama yine de bi iştr çalışmıyo olmak beni boş biri yapcak gibi geliyo. Önceki çalıştığım iş çok yorucuydu o yüzden işten başka şeye vakit yoktu 9 10 gibi gelip duş alıp Uyuyodum yemek bile yemiyordum bazen o yüzden özel sektörden soğudum. Ama böyle de içim rahat değil hayatta neyi neden yaptığımı bilmiyorum resmen. Napabilirim bunun için?

Hiçbir şeyden mutlu olamıyorum, bana ne tavsiye edersiniz?
Cevapla