Maddi durumum iyi değil, arkadaş çevrem yok ve cilt kusurlarım var. En azından büyük göğüslerim olsaydı diyorum. Herkes bu kadar şanssız mı?

Hiçbir konuda şansım yok

Maddi durumum iyi değil, arkadaş çevrem yok ve cilt kusurlarım var. En azından büyük göğüslerim olsaydı diyorum. Herkes bu kadar şanssız mı?
Cevapla