Sevdiğim bir fenomen vefat etti, çok üzüldüm iki günlük dünya?

Bilen bilir mi bilemiyorum ama oturdum bütün gün üzüldüm ağladım. Eşinin yerine kendimi koydukça daha da üzüldüm acı bir imtihan. Hem eşini hemde karnında doğmamış bir çocuğu kaybetmek. Hayat ne garip olmaz dediğin ne varsa oluyor en çok şehit eşlerine vs üzülürken bu beni bugün dahada paramparça etti düşünceniz nedir ne yaparsınız karşıdaki kişiye yazsam görür mü bilemiyorum. Güzel bir mesaj atmak isterim acısı dinmesede Allah herkese hayırlı imtihan hayırlı ölüm nasip etsin
Güncellemeler
+1 yıl
Çok bilinen bir fenomen değil. Keşfete çıkan bir çift ismi yazmayı etik bulmadım cevaplara verdim bakabilirsiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Üzülme sebebim şudur, kızı zaten keşfetimde normalde görürdüm klasik güzel manzara havalı çift paylaşımları ile. Bebişiyle vefat etmesi şehitlik mertebesi ile vefat etmiş ne güzel. Ama eşine acı ve ağır bir imtihan eşi ile doğmamış çocuğunu gömmüş olmak. Kendimi yerine koydukça üzülüyorum yani ki çoğu kişide öyle nadir paylaşım yaptı yaptığı şeylerde güzel ama acı yani arkanda senin için üzülen dua eden sevenlerinin olması..
Sevdiğim bir fenomen vefat etti, çok üzüldüm iki günlük dünya?
Cevapla