♾️ Gözlerinizin içine bakarak yalan söyleyen birisinin yalanını onun söylemesini, yani itiraf etmesini nasıl sağlardınız? veya ben hiç uğraşmam diyerek söylediği yalanı kanıtıyla ortaya mı çıkartırsınız?

♾️ Gözlerinizin içine bakarak yalan söyleyen birisinin yalanını onun söylemesini, yani itiraf etmesini nasıl sağlardınız? veya ben hiç uğraşmam diyerek söylediği yalanı kanıtıyla ortaya mı çıkartırsınız?

Benim hayatımdaki insanlar yalana nasıl baktığımı gayet iyi bilirler. Bu sebeple eğer hala yalan söyleme cesaretini bulmuşlar ve ben de bunu anlamaşsam zaten kırgın olurum. Sonrasında da er ya da geç itiraf etmek zorunda kalırlar beni kaybetmek istemiyorlarsa
Bir süre o yalanı sürdürmesini izlerim. Bakayım daha nasıl farklı oynayacak o yalanı sürdürmek için ne hallere girecek diye beklerim 😂sonra da itiraf etmesini beklemem, ki ben zaten biliyorum yalan söylediğini böyle bir şey için uğraşmam. Hayatından sessiz sedasız çeker giderim..
Bende aynı şekilde yaparım.. böylelerini umursamamak ya da görmezden gelmek gerekiyor 😂
ters köşe sorular sorarak :) hala yalan söylemeye devam edenler var misal onları da tek tek ayıklıyorum yine hayatımdan. Çıkarken tabii şaşırıyorlar noluyor lan buna diye :D ama biraz düşününce anlayacaklar
Teşekkür ederim bebeksu 🥳🩵
Rica ederim her zaman 🧚♀️🥳
Her ne kadar üzülsem de, bana yalan söylendiğini anladığımda hayal kırıklığına uğruyorsan bile yine de itiraf ettirmeye çalışmıyorum.
Cevap
12Cevap
Öperim onun yalanını da dilini de bilmem neresini de yalancıyı yılan gibi sokarım
Psikanaliz veya karakter analizine gerek yok. İnce detayları sorun, o kendini ele verir zaten. Söylediği şeylerdeki bir ayrıntıyı aklınızda tutup 10 dakika sonra falan tekrar sorun, yalansa yanlış hatırlar , konuşurken dili atar. Anlarsınız onun yalan attığını, sonrasında ya ince dokuyarak itiraf ettirsin ya da olduğu gibi söylersin. Tabii sen yalancısın gibi polemiklere girmeden konuşmak lazım.
Günaydın.. Yalanı itiraf etmesini isteme durumum muhtemelen birden fazla kişinin içinde olduğu bir durumdan dolayı onlara da kanıtlamam gerekmesinden dolayıdır. Aksi taktirde birinin yalan söylediğine eminsem ona itiraf filan ettirmem araya mesafemi koyarım. Kanıtlamam gerekiyorsa çevredekilere kanıt varsa ortaya çıkarırım yoksa oyunla kendisi bile fark etmeden söyleverdidirim 😄
Aradan zaman geçmesine izin veririm, sonrasında o konuyu farklı bir şekilde lanse ederim eğer ilk söylediğinden farklı bir şekilde cevap verirse gg ya da konuşurken vücut diline dikkat ederim oradan da hızlıca yalan söyleyip söylemediğini anlarım
Ben direkt soruyorum. "Sen böyle diyorsun ama ortada böyle bir şey var neden yalan söylüyorsun" diyorum karşımdaki kişiler ben bunu yaptığım an haklı çıkmaya çalışıp kaçacak delik arıyorlar sonrada zaten muhatap olmayı kesiyorum.
Itiraf etmez, o kadar yuzsuzlerdir ki hatasini kabullenecegine yalan soylemedigine yeminler eder üstüne başka yalanlar soyleyip olayi kapatmaya calisir. Yalanını kanitlarla gostermene ragmen asla kabullenmez.
Kanıtlarımla ifşa etmeyi düşünebilirdim fakat bu çekişmeye değecek bir şey olmalı. Aksi takdirde muhatabı yok saymak, hayatımdan göndermek, sükûnetime sığınmak🍀😎
Direk değil, iyice köşeye sıkıştırarak.
O sırada kaçamak yapmaya çalışırsa kişisine ve verdiğim öneme göre ya yüzüne vururum ya da "he" der geçerim ama ilişkimi azaltırım.
Ettirmem ki. 😀 İnanmış gibi yapar, söylediği yalanın doğrusunu bulur, alır ona veririm al hayırını gör derim 😂
Soruyorum ya.. diyorum ki hiç çırpınma dürüst ol canımı ye söz kızmıcam diyorum hep işe yaramıştir.. 😃
Milletin içinde rezil etmeyi sevmem ama tek kaldığımızda açık açık yalan söylediğini söylerim, itiraz ettikçe de kabul etmem.
Dün gece bir rüya gördüm diyerek gözlerinin içine bakarak yalanını anlatırım🥹
İtiraf ettirmekle kıvranmam direk yüzüne söylerim
bir yolunu bulur itiraf ettirirdim böyle çok ısrar ederdim yalan olduğuna o da itiraf eder
Öyle bir köşeye sıkıştırırım ki başka seçeneği kalmaz
etirmem yine o kisiyi düşünür zor durumda birakmak istemem.
Neden itiraf ettirmen gerekiyor? İspatıyla direk yüzüne söylemek daha mantıklı bence
üstelerim cvp isterim veremezse yalandır zaten 😊
Eminsem eğer yalanciyi kaçtığı yere kadar kovalama gibi bir huyum var..
Hiç hiç hiç uğraşmam. Ama aklımın bi köşesinde muhakkak kalır.
Eminsem üstüne giderim, başının etini yerim.
Yalan olduğuna eminsem gerçeği söyleyip 'bu böyle değil miydi ya' diyerek.
Yalan söylediğimi anladığım an direkt sorarım eğer hâlâ bir şeyler konusunda yalan söylüyorsa uzak dururum
Zaman içinde ortaya çıkar bende zaten biliyordum diyerek söylerim
Ben ısrar etmezdim ama uzaklasirdim
Kanıt varsa kolay hdjd
inşallah başıma gelmez
Direk kendisine soruyorum.
Sorular ile sıkıştırırım.
Ettirmem kendi söyler zaten 😎
Yalan söylediği zaman gulerim. O anlar xaten.
Direkt suratına söylerim yalanını
ettirmem kanit bulur suratına carparim tukrugumle
Acik solerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?