Ben dolmuşta göbekli bir kadini hamile zannedip yer vermeye çalışmıştım.
Kadının tepkisi: o bebek değil göbek😂
Ben dolmuşta göbekli bir kadini hamile zannedip yer vermeye çalışmıştım.
Kadının tepkisi: o bebek değil göbek😂
Bi ortamda fıkra anlattım. "Müdür göd müdür" diye bi fıkra. Masada tanımadığım kişiler de vardı. Meğer biri müdürmüş 😂😂 şimdi iyi bi arkadaşım kendisi
😀😀😀😀 hasta ziyaretinde başınız sağ olsun dedim jsjsj
Adam zaten öldü ölecekti ölmeden mezara gönderdim jsjsj
Teşekkürler
Cevap
6Cevap
Gaf yapmadım son zamanlarda.. :D ama bir keresinde bebekleri yeni doğan akrabaya sanırım geçmiş olsun demiştim :D
Allah bı daha vermesin dememissin neyseki barış☺️
İyi ki abla :D ☺️
O kadar olmaz göbeği hamiledir cidden utanmıştır
Çok mu şişkindi karnı?
Allah Allah aynı durumu yaşadım ama ben tutturdum kadın cidden hamileydi iyi ki yer vermişim
Bir seferinde kadına abla dedim meğer küçükmus benden olabiliyor ufak yol kazalari
Geçen gün adamın birine abla dedim yanlışlıkla:)
Hic sorma iş yaptığımız bir kurumun muhendisi kontrolorluk yapıyor Allah'tan isi kabul etmemezlik yapmadı ucuz yırttık bozuntuya vermedik ikimizde:)
Ablaları seviyorum demek ki:)
Komik olmuş bizde olmadi
Sizin nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar