♾️ Sürekli arka arkaya iyi ve güzel şeyler yaşadığınız zaman bunda bir terslik arar mısınız, kesin kötü bir şeyler olacak der misiniz? yoksa iyi şeylere alışkın mısınız

♾️ Sürekli arka arkaya iyi ve güzel şeyler yaşadığınız zaman bunda bir terslik arar mısınız, kesin kötü bir şeyler olacak der misiniz? yoksa iyi şeylere alışkın mısınız

Her şey yolunda gidiyorsa yolunda gitmeyen bir şeyler vardır mantığına sahibim ne yazık ki. Bu istemsiz ve bilinçdışı oluyor maalesef. Aslında istemeden olumsuz şeyleri çağırıyoruz belki de bunu yaparak.
Evt derim. Ve fazla sevinmemeye çalışırım 😀
Teşekkür ederim 🌻Günaydınnn
Rica ederim abla günaydınnn 🌺
Kaderin cilvesi diyoruz buna.
Teşekkür ederim Kuzucuk 🩵🥳
Rica ederim abla ne demek 💛🥳
Hayır abicim ben genelde hayata pozitif bakarım ne kadar olumsuz şeyler yaşasam da pozitifliği elden bırakmadan devam ederim. Diğer türlü yürümeye devam etmek zor gibi
Cevap
16Cevap
Olur zaten ben artık iyi veya kötü bir şey istemiyorum
Bunu çok öncelerde diyordum ama artık son zamanlarda dememeye dikkat ediyorum..
Kötü bişey olmasın diye gizli tutuyorum böylelikle kem göze gelmiyorum...
Elbette derim aksi halde nasıl felaket tellalı olabilirim 😅
Hayatın güzel gitmesine alışık olmadığım için kesin bunun sonunda bişeyler çıkacak derim ve yanılmamda hemen bi olay olur ve tüm güzel şeyleri alıp götürür
Sezgilerim genelde beni yanıltmaz, bir şey olucak diyorsam illa ki bir şey oluyor. Bazen gerçekten sezgi moodu kapatmak istiyorum ama elde değil işte 😃
öyle pimpirikli yaşayamam ben yaa anın tadını çıkarmak gerek kötü şey olacağı varsa da olur zaten 😅
değişiyor yani bazen iyi olupta etkisini çok uzun zaman sürdüren olaylarda var genelleyemeyiz tabi
Ying ve Yang ayrılmaz ikilidir. Bir yerde iyilik varsa, başka bir yerde de kötülük vardır. Bu çark sürekli döner.
Normalde böyle şeylere inanmazdım ama hep denk mi gelir ya. Ne zaman bol güldüğüm bir gün olsa sonraki birkaç gün moralimi bozup beni mutsuz ediyor.
İnancım bu konuda tam ben seri güzellikler ve seri iyilikler olabileceğine kesinlikle içtenlikle inanıyorum, bu benim hayata bakışım gereği🍀
Kötü olacak demem kötü düşünmeyeye çalışırım olacak olan zaten olur. moral. bozmamaya çalışırım
Oluyor zaten. Her şey güzel giderken illaki birisi çomak sokacak.
İyi şeylere hiç alışkın olmadığım için maalesef diyebilirim...
Hayır çok düşünmem uzerine akışına bırakırım iyi ya da kötü yaşayıp gececgiz
Demem. Kötü şeyler üst üste gelince iyi şeylerin beklediğine inanırım
Demem. Olmaması için ne yapmam gerekiyorsa yaparım.
Eskiden çok düşünürdüm ama artık değil. Elbette inişlerden sonra çıkışlar da olacaktır.
Hayır demem. Zaten şu sıralar güzel şeyler olduğu hiç yok. Alışkınız o yüzden.
Demiyorum neden.. çünkü güzel bir şey olmuyor 😀
Hayır hiç öyle düşünmedim, negatifliğe gerek yok enerjinizi hep pozitif tutub
Ben ardı arına ne kadar güzel bir şey yaşasam arkasından büyük sorunlar gelir. O yüzden evet
Evet derim ve genellikle de olur kötü bir şey
Demeye kalmaz olur zaten yav
Ben öyle negatif şeyler düşünmem. Bu modumu düşürür.
Bazen evet ama böyle düşününce de kötüyü çağırıyormuş gibi oluyor bence
Oldu, oluyor, olacak sonsuz mutluluk diye bir şey yok 😄
Ben bazen bu düşünceye çok kapılıyorum ya hatta çok güldüğümde başıma kesin bişey gelicek diyorum.
Hayır. Genel anlamda her kötü şeyde güzel bir sonuç ararım. Bu yüzden aklıma gelecek en kötü şey bile benim için bir güzellik barındırır
Evet oyle olur mutlaka her güzel birşeyin ardından kotu bişey olması zorundaymış gibi
Derim ve olur genelde dediğimden dolayı olduğuna inanırım
Hayır genelde böyle bir düşünce içerisine girmiyorum.
Evet maalesef olur da
Olsa bile farketmez, alıştım çünkü xldlsllsöx
Derim valla maalesef jgjk
Yoo öyle bir şey demiyorum hayır
Evet... 😑
Bazen oluyor öyle dediğim
Güzel şey olursa elbet bir gün 😄
dememe varmadan oluyor knk
Artık demiyorum çünkü artık inanıyorum
Hayır olumsuz düşünmem
Önce güzel şeyler olmalı ki deneyimleyelim
Hiç şaşmaz mutlaka bir pürüz çıkar.
Derim oluyorda hep 😂
Yok hiç olmuyor kanka mesajıma bak artık
Evet bazen öyle düşünmüyor değilim.
Sen çok tehlike adamsın ha.😂😂
Maalesef TC insanı olarak
Demem ama muhakkak bir terslik olur.
Güzel bisey olmuyor kı
Sıklıkla derim.
Derim
hayır
Hemen olur
hayır demem
Derim ve hep olur
Hayirr
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?