Bu aralar her şeyden çok çabuk soğuyor ve sıkılıyorum. Neden olabilir?

İnsanlardan, yapacağım işlerden genel olarak aklınıza ne geliyorsa hemen soğuyorum bir şey oldu mu yapasım gelmiyor bırakıyorum yapacağım şeyi. Nasıl düzelir bu durum? Nasıl kendimi toparyalabilirim acaba?😪 Üst üste geliyor olaylar, bir de insanlar gerçekten çok itici kimse güven vermiyor hiç kimse samimi değil
Bu aralar her şeyden çok çabuk soğuyor ve sıkılıyorum. Neden olabilir?
Cevapla