1.75 52 kilo fakirim yaşamaya hakkım yokmu?

Boy 1.75 kilo 52-55 arası ilişki kurmak istedigim iki kız var 1. cisi 1.73 65 kilo 2. cisi 1.77 60 kilo ikiside benden 5 yaş büyük yaş olarak benim tipimde bebeksi bir tip ikiside annem gibi duruyor yanlarında biberondan beslenen bebeler kadar ufak duruyorum bu durumda sinirimi bozuyor aynı zamanda zenginde değilim ne yapmalıyım baya sinirim bozuluyor bu durumdan ötürü?

1.75 52 kilo fakirim yaşamaya hakkım yokmu?
Cevapla