Yalnız kalcaz, huzur bulcaz diye birer duygusuz, her şey ile dalga geçen makinelere döndük anasını satayım. 😃


Evet soğuttu aslında yalnızlık değil de daha çok insanların kötü olması soğuttu.. bu yüzdende yalnızlığı seçmek zorunda kalıyor insan.. güvenecek dürüst zor günde yanında olan arkadaş da bulunmuyor
Hani yalnızlığını suskunluğunu paylaşacağın biri derler ya işte insanın nasibinin öyle biri olması gerekir.
Yoksa değer ilgi alaka gösterdiğinde bunu kafaladım zaten kafasında takılıyor. Gerek var mı yoohh
Yalnızlığı sevmiyorum ve çok şükür yalnizda değilim. Kalabalık bir çevrem var ama boş kalabalık değil içleri dolu dolu insanlar biriktirdim hayatımda
Cevap
8Cevap
İnsanlar yalnızlığa yakınlaştırdı
hayır.
zatn insan sevmem yalnızlıktan keyif alıyorum ama bu etrafımda doğru insanlar olmasını engellemiyor
Giderek yalnızlaşıyorum bu gidişle asosyal olup öleceğim. Hiç tasvip etmiyorum ama diğer türlüsü de içime sinmiyor.
Soğuttuğunu düşünüyorum ama yalnızlık değil insanlari tanıyan yalnızlığı tercih ediyor.. soğutan insanlar yalnızlık değil..
Yalnızlıktan değilde ülkenin durumu, insanların seçimi iğreti haline geldi.
Evet soğuttu beni. Zaten şu an yalnız olmamın sebebi de insanlar ve hayatın bana yaptıkları.
kesinlikle soğutur
çünkü yalnızlıktan keyif almaya başlarsın
Daha o seviyeye gelmedim ama doğru olabilir
Yalnızlık değil birliktelikler soğutuyo ahshshash
İnsanlardan soğuduğumuz için yalnız kalırız.
Yalnızlık sıkıntılı bir durum ,
Heleki birde neşeli bir insanken , şartlar , ani gelişen şok etkisi yaratacak yaşanan durumlar , travmalar..
Yaşayan ölü dedikleri durum 👍🏻
Zor..
Ben insanlara Küfür ediyorum
uzaktan iyiler
İnsanlardan sogutmadı ama kendime yaklaştırdı
insanlardan soğuduğum için yanlızım*
Evet soğuttu aşırı
Teknoloji sağolsun yalnız değiliz hiçbirimiz😂
İnsan içinde olmak soğuttu
Olabilir yalnzlıga alışan kalabalktan kaçarms
yanlizz kalmayiiii heppp cokkk severimmm
@Uuu1222 bilmemm, insanlardan uzak kalmak en guzelii.. insanlar okadar kotuki :(
@Uuu1222 25
@Uuu1222 Evet
Aynen
Yok gayet keyifliydi
Evet
Soğuttu baya hem de.
Evet
Aynen öyle
evet öyle biseyler oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?