Çok bağışlayıcı ve iyi biriyim ama kimsenin merhametimi hak ettiğini düşünmüyorum?

Mesela affediyorum birini sürekli seviyorm hayat bu sana bişi olmasın yeter felan diyorum ama bi süre sonra ona zarar veren ben olurum. Neden merhametimi suistimal ediyor ki? Bağışlama yeteneğim çok yüksek benim ama heba olmasını istemiyorum. Düzgün bir erkek var mı sizce kadın merhametini hak eden birisi

Çok bağışlayıcı ve iyi biriyim ama kimsenin merhametimi hak ettiğini düşünmüyorum?
Cevapla