Bize kötülük yapan birinden intikam almak mı mantıklı yoksa hiç uğraşmamak mı?

Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın öncelikle. Bana yapmadığı kötülüğü bırakmayan, azdıkça azan bir insan var. O kadar fena ki onun yüzünden psikolojik destek almaya başladım. Beni dışlıyor, ailemin de dışlaması için uğraşıyor. Daha önce de iftira attı, diğer aile üyeleriyle aramı bozdu. Arkamdan sürekli saçma sapan sallıyor ve dedikodumu yapıyormuş. Artık yüzünü görmek şöyle dursun adını bile duymak istemiyorum. Çok fena şeyleri hak eden birisi aslında. Düşünmek bile hasta ediyor beni ama bazen de ağzının payını vermediğim için ve hak ettiğini yapamadığım için kendime kızıyorum. Hangisi daha kolay sizce?

Bize kötülük yapan birinden intikam almak mı mantıklı yoksa hiç uğraşmamak mı?
Cevapla