Gecelere kadar motorla dolaşıp eve dönerken baş dönmesi sonucu sağlam bir kaza yaptım duvarla paralel sürüklendim.. Yine bir travma yaratmış oldum..

Peki siz daha önce kaza geçirdiniz mi?
Gecelere kadar motorla dolaşıp eve dönerken baş dönmesi sonucu sağlam bir kaza yaptım duvarla paralel sürüklendim.. Yine bir travma yaratmış oldum..

Peki siz daha önce kaza geçirdiniz mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Çok geçmiş olsun.. ben büyük kaza yapmadım
Teşekkür ederim kardeşim.
Çok geçmiş olsun gadası
Sağol reis
Geçmiş olsun. Bende araçla kaza geçirdim baya hasar aldım anlıyorum seni büyük geçmiş olsun tekrardan.
Teşekkür ederim gardaşım sanada geçmiş olsun.
Eyvallah. 🌸
Motora binip kaza yapmamak kaza tehlikesi geçirmemek, askerde dayak yememek gibi bişey.
Kesinlikle
Evet bana bi şey olmadı birinde. Diğerinde de canım biraz yandı yine ciddi bi şey olmadı birinde yine bi şey olmadı
Geçmiş olsun kardeşim
Eyvallah abicim sağolasın
İşte bu yüzden motordan korkuyorum
Ama işte vazgeçmiyor insan :))
Hc geçirmedim Allah korusun yaa
Geçmiş olsun.
Teşekkür ederimm
Cok geçmiş olsun.
Teşekkür ederim canım 🙏
Geçmiş olsun
Hayır