Kocam kendi kendine mesafe koyup kendi kendine barışıyor dengesiz halleri için napmalıyım?

Kocam benimle saçma sapan konu hakkında araya mesafe koydu hatta sebebini anlamadığım için 3 kez onunla konuşmak istedim fakat konuşmadı her konuşmaya çalışmamda ordan gitti. 5 gün boyunca kendi kendine mesfesini sürdürdü ve sarılmaya çalıştığımda falan itiledi öyle düşünün ve asla sebebini bilmiyorum. Bende onu kendi haline bıraktım Şimdi de geldi konuşmaya falan çalışıyor kendince anlamıyorum ben defalarca gittiğimde beni itti ağlattı ama şmdi hiçbir şey yokmuş gibi konuşmaya çalışıyor yani nasıl tepki vermeliyim bilmiyorum ne demem lazım anlaması için akıl verin lütfen çünkü bende kalmadı sanırım

Kocam kendi kendine mesafe koyup kendi kendine barışıyor dengesiz halleri için napmalıyım?
Cevapla