Hadi biraz özeleştiri yapalım... 😁

Elde etmenin vermiş oldugu o rahatlıga geçiş yaptıgım için kaybettiğim çok şey oldu. 😞 Bunu değiştirmek istiyorum.
Hadi biraz özeleştiri yapalım... 😁

Elde etmenin vermiş oldugu o rahatlıga geçiş yaptıgım için kaybettiğim çok şey oldu. 😞 Bunu değiştirmek istiyorum.
Benim toksik özelliğim yok yani en azından benim için yok kendimi her şekilde her halimle seviyorum ama karşımda ki insanlara göre vardır elbet toksik yanım
Şeffaf olamıyorum birçok konuda, kaybım olsa da ödün veremiyorum..
Teşekkürler..
Rica eferim
Ego 😶
Cevap
4Cevap
Elde ettiğim herşeyden ışık hızında soğuyorum. Anladım ki sonuca değil sürece bağımlılığım var
Evet biliyorum ve kendimi bu konularda yavaş yavaş törpülüyorum
var 3-5 bir şeyler toksik mi bilemem ama kimse mükemmel değil 😅
Tutarsız olmak ayarım yok resmen.
Detaycilik 😬 bazen hayati mahvediyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?