Hayattan alacağım kahkahalarım var ya sizin?

Ben ailesi ayrı hayata tutunmaya çalışan bir bireyim , babasız yaşamımı sürdürdüğüm bu hayatta çok acılar çekmeme rağmen mutluluğu hep arayan taraf oldum sizde kendi kendini motive eden bir birey misiniz? Ben kendi hayatının yöneticisi olan biriyim belirli kurallarım , prensiplerim vardır ve hiçbir erkek için bile bu tabularımı yıkmadım belki zor ama sizce bu ne kadar doğru bunun savunma mekanizması olduğunu düşünüyorum. Sizde böyle misinizdir yoksa hayatı rastgele mi yaşarsınız? Bazen hangisi daha doğru sorguluyorum sizin de düşüncelerinizi öğrenmek istedim.
Hayattan alacağım kahkahalarım var ya sizin?
Hayattan alacağım kahkahalarım var ya sizin?
Cevapla