Bazılarında çene maşallah
Başım şişti, hı hı demekten yoruldum
Başım şişti, hı hı demekten yoruldum
Ben kırmadan kesmeyi denerdim her zaman.. çünkü kırılmasını istemem
Yazmayı keserim kafa varsa anlar
Arayabilir miyim dedi ben de tamam dedim demez olaydım bide vicdan yaptırıyor hoşçakal dedikten sonra yarım saat daha konuştu içim şişti
Sallamaz gibi davran umursanmayınca gider
Sevmem çok konuşanı
Cevap
6Cevap
Şöyle bir girişi yaparak kesebilirsin 😂
😂😂😂😂
Allah’tan kurtuldum 😂😂
Gün içinde yolladığı mesaj dizisinin hepsini cevapsız bıraksam bile olmuyor yine yazıyor
telefonum bozuldu tamire vermem gerek dersin😄😄
kim şişirdi başını :D
Kırmadan çok konuştuğunu söylerim
Dedikoducu Erkek çok analarına çekmişler
Cevap vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?