Dünya hayatı için ne kadar zaman harcıyorsunuz?

Arada yesilçam filmleri izlerim. İsmini bildiğimiz&bilmediğimiz onlarca oyuncu var/vardı.

Birçoğu gençlik yıllarında, şöhretin ve paranın zirve diyebileceğimiz noktalarına ulaşmış kişilerdi.

Bir kısmı öldü. Kalanların ise çoğunun hali içler acısı. (Hastalık, yalnızlık, terkedilmişlik vs.)
Ben ibret alarak izliyorum olanları. Dünyayı boş ve kendisi için ömür feda edilmeye değmeyen bir yer olarak görüyorum.

Sonuçta eğer o kadar yaşarsak bizim sonumuz da farklı olmayacak gibi.

Yalnızlık eninde sonunda hepimizin kapısını çalacak. Ardında da kara toprak.

Siz neler eklemek istersiniz?

Sizce de bu dünya kendisi için dert edilmeye, bütün bir ömrü feda etmeye değen bir yer mi?
Dünya hayatı için ne kadar zaman harcıyorsunuz?
Cevapla