Balık etli değil de şişman mıyız acep. yoksa kabullenemiyoz mu acep
Tam ekmek tostumu yiyorum bi sn
Balık etli değil de şişman mıyız acep. yoksa kabullenemiyoz mu acep
Tam ekmek tostumu yiyorum bi sn
Kendini. bilmek her. zman iyiidir mesela birinin kilo almışsın demesine cok irite olurum yani ben biliyorum ne olduğumu ve sadece beni ilgilendirir. suda. var insanların dış gorunusu hakkinda yorum yapmak kimsenin haddine değil. gecen duyduğum annenden yaşlı duruyorsun sözü üzerine söylüyorum bunu. keşke başkalarınin ne olduğuna ilgilendigimiz kadar. kendi hayatımizla ilgilensek. biraz. konu dışına çıkmış olabilirim. k. b
Cevap
1Cevap
Ben zaten balina etliyim geri kalanlar düşünsün ne olduğunu banane shdhsh
gluk gluk foşş
Geçen tartıda 82 görünce tamam dedim artık şismanım ben balığa sığınmak yok..
Amaaaann gel sana tost yapim
Balık etlilik diye bir şey var ama bazıları sismanlara bile balık etli diyor. Ama bizi ilgilendirmez insanların görünüşleri.
Kesinlikle bir avuntu 😀 fakat birde Türk erkeklerinin bir kısmınında tercihi bu yönde, bunuda inkar etmem.
Valla gördüğüm şeyi illa bir şeyle adlandırmak zorunda değilim. Şişman da denebilir balık etli de hiç sorun değil :)
Her ikisi de. Şahsen korktuğum şeylerden biri kilo almak. Bi 30 sene sonra da aynı kiloda kalsam hatta daha zayıf olsam benden iyisi yok
Her halimden memnunum 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?