♾️ Sessizliğe büründüğünüz de bile sizi anlayan ya da bir sorun olduğunu fark edenler var mı etrafınızda.. yoksa siz söylemeden kimse hiç bir şeyin farkında varmıyor mu?

♾️ Sessizliğe büründüğünüz de bile sizi anlayan ya da bir sorun olduğunu fark edenler var mı etrafınızda.. yoksa siz söylemeden kimse hiç bir şeyin farkında varmıyor mu?

Hayatımda yok ama sessizliğimde bile beni anlayan bir insan, ben bir şey demeden bile benim duygularımı, ruh hâlimi çözebilen bir insan bulsaydım gerçekten de kendimi dünyanın en büyük hazinesine sahip olmuş gibi hissederdim.. Bu dediklerimi ne her insan yapabilir, ne de herkese nasip olur. Muazzam bir iletişim biçimidir iki insanın birbirlerinin sessizliğini bile anlayabilmeleri evet🍀😎
Yani cır cır konuşup birden susunca hayırdır diyorlar jsjsjs alışkın değiller çünkü
Ben istemesem kimse bişey anlamaz acılarımı saklamayı iyi bilirim
Teşkürler ✨🎈
Rica ederim ✨🌺
Cevap
9Cevap
Elbette ben sessiz kalan biri değilim hiç. Sessizliğe büründüğüm an bu yüzden acı çektiğimi anlar bana değer veren insanlar
Sagopa det ki anlayan anlar anlamayanlar oyalanir durumlar işte hayat geçer böyle
Sessizleşirsem ya da kötü hissedersem bunu anlayan kişi annem oluyor genellikle ama o da hissettiğim her şeyi her zaman fark edemiyor tabii..
Yok sessizleştiğimde kimse benden hiçbişey anlamaz genellikle konuşurum kolay kolay sessiz göremezler
Yok maalesef öyle biri... en anlayan bile anlamamış beni.. bu saatten sonra kimseden bir beklentim yok
Evet canımın sıkkın olduğunda anlayan insanlar var.
Konuşunca bile anlaşılmıyor ki insan sessizlikten nasıl anlaşılsın.
çoğu zaman anlamıyorlar. zaten kimsenin anlamasını istemiyorum
Yok o kadar tahmin etmeleri zor. Sessizleşince ne yapacağım bana da sürpriz olabilir.
Sessizleştiğimde bir sorun olduğunu anlayan dostlarım var o konuda şanslıyım gerçekten
Var, o kadar iyi tanıyor ki artık beni illaki didiştirir..
E tabi pek hayra alamet değil diye hemen farkedilir. Çünkü sessizleştiğim görülmez pek :))
Yok maalesef, henüz öyle birine rastlamadım...
Hayır maalesef
Evet ailem belki..
Ailem ve çevremde bazı insanlar anlar.
Çok şükür 🙏🏻 var evet
Evet annem hazal sustuysa korkulur diyor 😂
Birkaç kişi var hayatımda.
Hayır yok.
eşim anlıyordu birtek beni
Bazen evet bazen hayır
Yok ya nerde öyle biri
hayir konussam da anlamazlar
Keşke olsa öyle ihtiyacım var ki öyle birine :(
Yok anlasalarda pek sormazlar
Annem 😊❤️
Pek yok...
He var
Evet var
Var.
Evet var.
hayır yok
Hayır yok
Var. İyiki varlar..
Zor biraz
Yook
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?