
Ben kimseyi yargılamam. Herkesin vardır bir bildiği, tüm insanlar yargıdan uzaklaşsın isterdim.

Ben kimseyi yargılamam. Herkesin vardır bir bildiği, tüm insanlar yargıdan uzaklaşsın isterdim.
Bütün özelliklerim :D tüm özelliklerimi sevdiğim için aralarından seçemem. ama bende senin gibi kimseyi yargılamam. ya da insanların hayatlarına müdahale etmem ve tanımadan da yargıda bulunmam.
Herşeyini sevemezsin ama barış ya 😄
Seviyorum gerçekten :D
De git ya 😄
İnanmıyorsun ki :D
İyi kalpli birisi olmak karakterli saygılı dürüst doğru bir şekilde sevmesini aşık olmasını bilen insanlara gerektiği değeri veren, ama ne yazık ki onlar benim özelliğimi taşıyamaz dış görünüşüm ♿ böyle olabilir belki ama tam olarak içimi bilmeyenler engellinin içinde ki gücü bilemez 😎😎
Güzel yazdın ama bir özellik dedim 😄
İş yerinde memur zihniyetinden nefret ediyorum. Her gelen vatandaşa hizmet ediyorum. Evrakı eksik olanların evraklarını ben tamamlıyorum yazık günah boş gitmesinler diyorum. Vatandaşa hizmet için maaş alıyorum ben. Bu bilincin ülkemizde her vatandaşta olmasını isterdim.
Cevap
16Cevap
Tüm dünyanın adil olmasını isterdim ama o ütopyaymış
Biz istiyelim de 😄
Ozaman ben ben olamamki haa haa kendime has kalmak isterim özel
Tüm dünyaya entegre olmasını istediğim bir özelliğim yok.
İnsan kadar basitim.
Pozitifliğim. Ve hiçbişeyi dramatize etmiyor oluşum
Hiç ama hiç yalan söylemem.
Bu özellik herkeste olsun isterdim
Dürüstlük..
✨✨
Dürüstlük
Sahıp cıkma
Hakkı kadar kıskanma
Ve vıcdan
Valla hiç bir özelliğim yok sıradan biriyim :)
Kurtlar Vadisi hayranlığım 😐
Tüm dünya onu mu izlesin 😄
Hakkını buna kullanmamalıydın 😄
Tabiki izledim ama bir hakkım olsa buna harcamazdım 😄
Dedim ya. Yargılamayı bıraksınlar
Ben kimseyi yargılamam, kimse de kimseyi yargılamasın tğm dünyada
😄 soru zaten o, olabilseydi nasıl olsun dünya. İşte bu tüm saydıkların olmaaın
İyi peki listeye eklendi 😄
Çalışkanlık zeka
Biri
Herkes Hoşgörülü olsun isterim
✨✨
İyimser merhametli yaklaşım
İyimser mi merhametli mi
İkisinin karışımı
Olmaz biri
Ağa bende hepsi karma karışık biri biri yok kendi özelligin dedim aha da bu işte
bütün özelliklerim 😬😬😀😂
Bak ya 😄 sayılmaz
o zaman sadakatim ve temizliğim derim 😀
Biriiiiiiiii 😄
offf 😒 o zaman sadakat
Hıh oldu 😄
Empati kurabilme ve saygı
saf kalplilik
Bütün özelliklerim mükemmel I'm çünkü
İstemem o özellik bana kutsal olsun..
Olgunluğum >>>>>>>
✨✨
Anlayışım
Sizin ben egonuzu s... yim
merhamet
Empati
Merhametim ve sabrım
bel de gamze : )
Vefa..
Merhamet
ıyı nıyetım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?