Sinirli mi, mutlu mu, enerjik misin, yorgun mu yoksa tembel misin?
Alarm çalmadan uyanmam. 1 dakika var daha çok erken.

Sinirli mi, mutlu mu, enerjik misin, yorgun mu yoksa tembel misin?
Alarm çalmadan uyanmam. 1 dakika var daha çok erken.

İyi geceler. ben genellikle çok geç yatıp erken kalktığım için biraz uykulu olurum ve bitkin olurum. kendime gelene kadar da kahve içer dişlerimi fırçalarım. ama modum düşük olur günün ilerleyen saatlerinde enerjim modum yükselir birden
İyi geceler 😴💫
✨😴
Genelde tembelim ama tembelliğim uykuya ve yatağıma olan aşkından 😻 haa bazen de o sabahın gecesinde iyi şeyler yaşadıysam güne mutlu ve enerjik uyanırım..
kafama darbe yemis gibi
Sana yaklaşılmaz öyleyse 🙂
yaklassanda ruhum duymaz 50lik gommus gibi oluyrm nsndmxmdncm
Cevap
10Cevap
sırıtarak uyanıyorum ben söyleyeceklerim bu kadar 🥺
Sağımdan kalkarsam sıkıntı yok, solundan kalkarsam sıkıntı büyük 😅
Bitik, umutsuz, bir an önce bitse de gitsem modunda...
Uykulu sersem gibi olurum 😅
Mutlu ve enerjik 😎
Enerjik bir ruh haline
Sinirli sanki üzerimden kamyon geçmiş gibi
Günü gününü tutmuyor
" Yaklaşma! Radyasyonlu bölge"
☢️☠️
Sinirli
Pipim havafda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?