
Bir kadına özelden yazmak için bahaneleri siralayin bakalım

Bir kadına özelden yazmak için bahaneleri siralayin bakalım
Esas olan kişinin haddini bilmesi durumudur.
Dönem dönem özelde kısa muhabbetler ettiğimiz oluyor. Ancak; rahatsız olmayacağına kanaat getirdiğimiz ve aramızda hali hazırda süre gelen bir muhabbetin olduğu arkadaşlar oluyor yazıştıklarımız.
Ar duygusu bu manada çok önemli.
Şahsen bahane aramam bir şeyi merak edersen direk yazarım. Genelde de mesajı silerim geri cevap atamayabiliyorlar bu biraz saygısızca olabilir bilemedim
Bişey merak ettim özele gel, burdan anlatamam özele gel, özele gel çok önemli, özele gel taktik vereyim, ulu orta konuşmayalım özele gel, herkes yorumları görüyor özele gel 😅 seni tanımak istiyorum özele gel jzjs
Özele gelsene 🤣🤣🤣
🤣🤣🤣
Sana sormam gereken bir şey var ozele gelir misin çok acil lüffen
Mümkün değil 🤣🤣🤣
Ya 5 dakika gel hadi gizliden çıkıyorum
Cevap
3Cevap
ben yazmam hiç bir şekilde.. ama yazmak isteyen direk yazsın bahane bulmasın
Bahanem yok ya yazmak istersem gidip selam nbr derim çokta şey yapmamak lazım
Bir konuda bana yardımcı olur musunuz? .😅 nereye çekersen artık
Bazıları cesur direkt konuya girebiliyorlar
Bir şey sorabilir miyim diyenler çok itici.
Bazıları için kadın olması yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?