

Çapkın erkekler telefonunu eve gidince hangi konumda tutuyor olabilir sizce


Çapkın erkekler telefonunu eve gidince hangi konumda tutuyor olabilir sizce
Uçak modu galiba glgşdşdşgldö
yapmayın böyle şeyler
Cevap
5Cevap
Genelde telefonu göstermezler hiç ya da ters çevirip koyarlar
Karılarda ne eve kapanıyo ya 41 kere maşallah 😁 O çapkın erkekler olmasa bizim elimiz 31 çekmekten nasır tutardı
Ortada duruyor.
Şifresiz ve oynanmamış.
Şimdi telefonlarda ikinci ekran özelliği var herkes bilmez vkvkm ikinci ekranda dışarıyı ilk ekranda karısını muhafaza edebilir :D
O kadar profesyonelim 0 iz 😂
Sessiz modda
Allah belalarini versin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar