Elinizde tarakla hiç ayna karşısında şarkı söylediniz mi?

Çocukluğumda tarağı elime alıp şarkılar söylüyordum diye geçmişten bahsetmeyeceğim. Çünkü hala söylüyorum.🤭 Aynanın karşısına geçip çok konser verdim. Sanırım hayatın en tatlı anlarından biri de çocukluk hallerini yaşatmak. Bir şarkı daha, bir şarkı daha açmak… Kafanı karıştıran her neyse bir süreliğine en az kullandığın çekmeceye saklamak.

O zaman kendime söz! Yıllar geçse de, yaşlansam da, bacaklarım sızım sızım sızlasa da o sahneye çıkılacak! Kimi zaman kalabalık bir sofrada, kimi zaman tek başıma, can sıkıntısında, yol ayrımında, beş dakikalık molalarda, ansızın kapıyı çalan mutluluklarda.

O tarak ele alınacak! İşte o kadar. 🎙️💛
O tarak ele alınacak! İşte o kadar. 🎙️💛
Güncellemeler
+1 yıl
@Bgyontar 💜
Elinizde tarakla hiç ayna karşısında şarkı söylediniz mi?
Cevapla