Açık olup ahirette cehennemi yaşamamak için kapalı olup bu dünyada mı cehennemi yaşıyoruz?

Öncelikle kimse karşı cinsin kendine bakmamasını istemez ve Allah bu yüzden kapanın demiyor kadın saçı şehvet verdiği için kapanın diyor yüz güzelliği yine duruyor. burada kapalıyım diye zor şeyler yaşadığımı söylediğimde sanki ben genç kız değilmişim gibi kapalısın zaten kimsenin bakmaması için kapanmadın mı felan yazıyorlar siz de müslümansınız bunu yazan erkekler siz ister misiniz kimse size bakmasın? Kapalıyım diye erkekler daha kötü davranıyor açık kızlardan bile. Ama açık kızlar da farkındayım açık kızları daha çok önemsiyor. Açılsam mı bu dünyayı kaybetmeye dayanamıyorum artık

Güncellemeler
+1 yıl
Açılıyım mı çünkü evlenmek istiyorum esas kapalı kızla evlenilir ama
Güncellemeler
+1 yıl
Cidden öyle değil mi kapalıların uğradığı dışlanmaya başka kimse uğramıyor
Açık olup ahirette cehennemi yaşamamak için kapalı olup bu dünyada mı cehennemi yaşıyoruz?
Cevapla