Sizin de sebepsizce depresyona giresiniz geliyor mu?

Tıp dilinde buna rahat batması deniyor😂😂 neyse jelibonumu çerezimi çikomu alıp girdim bile🥴 bitince çıkarım😂 fanta yoktu🥺 çay çerez yapacağım mecbur😂 fakirsen adam gibi depresyona bile giremiyon arkadaş😪😭

https://youtu.be/7-_qRtGbCTE?si=EO2N-jkK1LSf4QZL

Sizin de sebepsizce depresyona giresiniz geliyor mu?
Cevapla