Ben eğer sunumunu beğendiysem fotoğrafını çekmeyi seviyorum anı niyetine, sosyal medya da paylaşmıyorum. Sizin düşünceleriniz neler?


Her zaman değil.(Apfelstrudel) kendim yaptım
Aa çok güzel, eline sağlık
Teşekkürler
Cevap
4Cevap
Hyaır çekmem hiç yemek yerim sadece
Hiç öyle alışkanlığım yoktur zaten o an kafamdan geçen tek komut ye ye ye ye dir djfng
Bunu sen mi çektin?:)
Pinterestten buldum🥹
Evet ben de beğendim🥲
Hayır, çekmedim. Tadını çıkarıyorum sadece.
Hayır, çekmem
Anı olarak çekerim evet
Bende anı olarak çekiyorum
asla yapmam bunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?