Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Günaydın güzel bir soru Kahveyi sevgilim hazırlarsa daha tatlı olur ama kendimde hazırlarım benim için çok fark etmez sadece sevdiğim kadının ellerinden kahve içmek daha güzel olurdu her zaman. en çok da zaten sade kahveleri seviyorum ama şekerli de içerim arada sırada 🍀
Sevgilim yok ama iş yerinde mutfakta çalışan birisinden hoşlanıyordum, normalde kahve sevmezken o bana yaptıkça ben alıştım. Yani sanırım sevgilimin elinden içersem daha güzel olur :)
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kahve tiryakileri bakar mısınız? Kahvenizi bizzat kendiniz mi hazırlamaktan keyif alırsınız, sevgilinizin size hazırlamasından mı?