30 yaşından sonra yeniden başlamak için hayat için çok mu geç kalınmıştır?

Çokça düşünüyordum neden 30lu yaşlarıma kadar bir şey elde edemedim başaramadım da, 30lardan itibaren yaptığım şeyler sonuç vermeye başladı diye. Çünkü bu yaşlarda tam olarak hayatı anlayıp, insanları tanımaya başladığım için bu yaşlarım dönüm noktam oldu. Peki neden bu kadar geç, daha erken olamaz mıydı diye düşünüyorum

30 yaşından sonra yeniden başlamak için hayat için çok mu geç kalınmıştır?
Cevapla