Değiştim ve arkadaşlarım bundan memnun değil. Ne yapmalıyım?

yıllardır küçük 3 kişilik bir arkadaş grubu içerisindeyim ve çok memnunum ama son zamanlarda değiştiğim için bana çok farklı davranıyorlar. İlk arkadaş olduğumuz zamanlarda çok depresiftim ve sabahın erken saatlerinde kalktığım için onlarla buluştuğumda yarım saat tersliyordum ve boş zamanlarımda çalışmaya gidiyordum. Durumum (ruhsal) çok kötüydü ve hep içime kapanıktım. Bu hareketlerimi bırakalı neredeyse bir yıl olmak üzere ve şu an çok güler yüzlüyüm , ne isterlerse yapıyorum ve onlara olabildiğince fazla sevgi göstermeye çalışıyorum ama böyle davranmaya başladığımdan beri sanki arkamdan konuşuyorlarmış gibi geliyor üstelik beni takmıyorlar bile. Ben onlara sarılırken sevgi gösterirken onların umurlarında bile olmuyor. Ne yapmalıyım?

Değiştim ve arkadaşlarım bundan memnun değil. Ne yapmalıyım?
Cevapla