
Derler derler öyle insanlar varki yapmasanız bile yaptı derler sizin içinde yapmasanızda yapmıştır dedikleri oldumu

Derler derler öyle insanlar varki yapmasanız bile yaptı derler sizin içinde yapmasanızda yapmıştır dedikleri oldumu
El alemin ağzının ayarına göre yaşamadım, yaşamam.
İsteyen istediğini diyor her halükarda.
Tekrar teşekkür ederim abi
Aynen başkanım
🤣🤣🤣
Cevap
4Cevap
olmadı.
Her zaman alışmışlar bir bişey oldumu sen yaptın diye gıcık oluyorum yapamasam da yapmışım gibi davranıyorlar
Sıkıntı yoksa sıkıntı var demektir. 😃
Olmuştur kesin ama ne yaparsın milletin ağzı torba değil büzemiyoruz.
Oluyor duyuyorum ama asla fikirlerimi düşüncelerimi ve davranışlarımı etkilemiyor
Olmuştur mutlaka ve ben o an ki inatla kalkıp gerçekten yapmışımdır.
Pek sallamadıgım için farkında degılım
Eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürürler 😊
Yapmamışsam yaparım ki gerçek olsun 😂
olmuştur ben duymamışımdır
elbette olmustur tabi
yapmiyorum yapmiycam
Diyen oldu , evet...
Olmuştur 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar