Selam, merhaba, güle, güle
Hayal kurmak eğer paralı olsaydı yine de kurar miydın?


#inci🌸
Selam, merhaba, güle, güle
Hayal kurmak eğer paralı olsaydı yine de kurar miydın?


#inci🌸
Hayır zaten şu an bile hayal kurmuyorum neredeyse çünkü istediğim bir şey pek kalmadı. sadece bazen bir gün olabilecek ama ihtimali düşük güzel hayaller kuruyorum aşk ve sevgi ile ilgili mesela evlenmişim çocuğum olmuş kız çocuğum. ya da işte sevgilime el ele tutup parka gitmişim gibi.. ama bunların dışında öyle sürekli hayal kuran biri değilim.. paralı olsa da hiç kurmazdım zaten bir de buna para veremem :D normal de bile kurmuyorken. gerçekleşse anlarım da
Proje yapar uygulardım parası çıkardı 😄
Ne güzel cevaplar geliyor ya... ben kurmam demistim... millet kredi çeker satarim diyor jsjsjs
Hahah hayale t balonları geröekleştir
kredi çeker yine hayal kurardım : )
😅bana da satarsin dimi jsjs
uygun fiyata : )
Ne kadar da iyi... hocam veresiye var mı jsjs
taksit yaparım : )
İşte mertlik İşte adam gibi adamlik... tm sustum😅
Cevap
18Cevap
Evet hayal kurmaya devam ederdim
Kredi çeker yine kurardım. Hayaller olmadan hayat olmaz.
https://youtu.be/oOdGEjXyduE?si=b3SsVPoBMzsRFx_7😅dur ya o soruyu sorsaydim sende bunu atsaydin
Jsjsjs😅 değil
Paralı değil yine hayal kurmuyorum ki.
Yüzmeyi öğrendiler
Depresyon adam
Doktora gittin mi.. kanin düşüktür
Beleş olduğu halde kurmuyorum ki.
Delikanlı adamın hayalleri degıl hedefleri olur diye atarlı söz paylaşayım hemen 😂
Hayal kurmayalım uzun zaman oldu. Gerçeği yaşamak varken olmayacak duanın peşine düşmek mantıklı değil.
Hayal kuRmak bedava degilmi yaa 😄
Paralida olsa kurardim bir hayal cunku kimse ne hayalinden nede yolundan vazgeçmemesi gerek bence
Kurardim. Çünkü ben hayallerini şiire dönüştüren bir kadınım.
Umutsuz yaşanmaz, umut etmek icind elde etmek istediğin şeye ulaşmak için hayal kurarsın.
Hayal kurmayı sevmiyorum bolca hayalkırıklığı getiriyor bana.
Altınla dövizle bile borçlansam onun hayali icin
şu an bile kurmuyorum
Yani paralı olsa da bişey kaybetmezdim))
Ederdim sanırım çünkü hayallerimden gayri mutlu olamıyorum
Buna engel olmazdım eve haciz gelirdi kesin.
Şimdi insan buna nasıl engel olabilir ki
Hepimizin evine istemsizce haciz gelirdi😅
Döviz Kuruna bağli değilse hayal kurmaya devam ederdim
Paraya önem vermiyorum. Hayal kurmak mutlu ediyorsa parası neyse verirdim.
Hayal kurmak zaten paralı değil mi 😄🤷♂️
Yüooo🙄🙄
Hayal gerçekleştirmek parali.. kurmakdan maksat düşünmek.. olmuş gibi düşününce kurmak diyoruz
Estağfurullah 🌸
Kurar satardık parada kazanirdik
Bu nasil zeka 😅
Sahane😅
Evet o joni sinsin beni hadi ordan hayal edip duruyorum paralı olsada veririm hiç sıkıntı yok.
Anlamadım tekrar telaffuz eder misiniz
Kurardım kuzucum. Hayatta nelere para harcıyoruz.. tee 👌
Ederim tabii ki. Hayal dünyam benim her şeyim
kurunca ustune para verselerde kurmam
Hayal kurmanın bedeli var zaten
darphane kurmam gerekirdi
Ederdim çok severim hayalleri
Ederek
Ederdim her zaman denemeye değer
Hayal kurmak bile hayal olurdu artık 🤷♂️
Evet güzel hayal kurmayı seviyorum
Etmezdim
Ederdim
Evet devam ederdim.
Param varsa kurardim ama yoksa anlami yokk
Çocukken hayal kurardım artık hayal kurmuyorum
İnsan doğası gereği paralı da olsa hayal kurar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?