İçimdeki huzursuzluk yüzünden hiçbir şey yapamıyorum?

arkadaşlar yapmak istediğim çok şey var. en basitinden spor, yoga, cilt bakımı, okuduğum bölüme ait ufak tefek araştırmalar vb. ama zihnim bir şeyleri düşünüp bana sorun çıkarmakla o kadar meşgul ki bunları yapacak zaman bulamıyorum bile. 6-7 aydır psikolojik destek alıyorum, eskisine göre biraz daha iyiyim diyebilirim ama içimdeki o huzursuzluk hiç gitmiyor ve beni bir şeyleri yapmaktan alıkoyuyor. bunların farkında olduğum için kendimi bir şey yapmak için çok zorluyorum ama o kadar gönülsüz oluyorum ki anlatamam. bu durumda ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum. günlerim bomboş geçiyor, en önemlisi de huzursuz, mutsuz ve mide bulantısı ile... sizce ne yapmalıyım böyle bir durumda bir fikriniz varsa söyler misiniz?
İçimdeki huzursuzluk yüzünden hiçbir şey yapamıyorum?
Cevapla