arkadaşlar yapmak istediğim çok şey var. en basitinden spor, yoga, cilt bakımı, okuduğum bölüme ait ufak tefek araştırmalar vb. ama zihnim bir şeyleri düşünüp bana sorun çıkarmakla o kadar meşgul ki bunları yapacak zaman bulamıyorum bile. 6-7 aydır psikolojik destek alıyorum, eskisine göre biraz daha iyiyim diyebilirim ama içimdeki o huzursuzluk hiç gitmiyor ve beni bir şeyleri yapmaktan alıkoyuyor. bunların farkında olduğum için kendimi bir şey yapmak için çok zorluyorum ama o kadar gönülsüz oluyorum ki anlatamam. bu durumda ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum. günlerim bomboş geçiyor, en önemlisi de huzursuz, mutsuz ve mide bulantısı ile... sizce ne yapmalıyım böyle bir durumda bir fikriniz varsa söyler misiniz?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence Kendine değer ver sadece basit ama anlamlı. kendini bir şey yapmaya zorlama. kendini sev kendin için yaşa. Muhtemelen bir süreçtir geçici olduğunu unutma. Olumlu düşünmeye çalış. Eğer kafanda olumsuz cümleler varsa bunları olumlu olarak degiştir. ne kadar destek alırsan al sonuç olarak işler senin kafanda biter. sen kendini iyileştireceksin. Boşluk hissi varsa bunu doldurmaya caliş. örnek veriyorum günde en az bir sayfa kitap okurum, dişlerimi fırçalarım olmazsa olmazlarin olsun ama iyi alişkanliklar babında. yavaş yavaş kendini iyileştireceksin bir şey bunu tetikler muhakkak. unutma! sen yoksan dünyanin bir önemi yoktur
keşke ben de varlığımın önemli olduğunu hissedebilsem. 6-7 aydır devam eden bir şey şu an biraz daha iyi olmam bile benim için bir umut aslında ama bu zamanlarda nedense umutsuzluğa kapılmaya başladım bir şeylerin daha iyi olacağına dair. kendimi eskisinden daha çok seviyorum ama yeterli değil. okb den dolayı olumsuz düşüncelerle dolu kafam, ve bu çeşit çeşit düşünceler olabiliyor. bunlarla eskisine göre daha iyi başa çıkabiliyorum. ama bu da yeterli gelmiyor işte. kelimelerle anlatamayacağım derin bir huzursuzluk ve halsizlik içindeyim. böyle olumsuz şeyler yazarken bile kendime kızıyorum böyle konuşmaya devam edersen kendine çekeceksin diye. ama hissettiklerim bunlar ne yapabilirim ki. bu gerçekten geçecek mi bilmiyorum bile :(
Emin ol geçecek her saniye gelişiyorsun. sen bir bireysin. olumsuz düşüncelere ihtiyacın yok dediğim gibi bunu beyin üretiyor gibi görünsede sonuçta bu olumsuz düşünceler senin öğrendiğin bilgiler ışığında üretiliyor. Tırtıllar kelebeklere dönüşebilmek için kozaya sahip olmalı bu koza hali sonucunda sürünen bir varlik iken uçan bir varliğa dönüşür. Yaşadiğin her şey karakterini oluşturur. Unutma bütün insanlar bunu yaşar bazıları kendini korumayı bilirken bazıları hazırlıksız yakalanır.
umarım dediğin gibi olur ve bu şeylerden kurtulurum, kendimi korumayı bilirim. yorumların için çok teşekkür ederim. peki sence bu durumuma rağmen günlük hayattan bu derece kopuk olan biri olarak kendime bir düzen oluşturabilmek için neler yapmalıyım adım adım?
Mesela ben günlük zaman dilimini bölüyorum 7 saat uyku. çok yorgun değilsem. Ortalama
1.5 saat yemek hergün. 8-12 saat calişma süresi değişken. Kişisel temizlik gerekiyorsa onada 30 dakika diyelim. Zaman kalırsa zayıf olduğum alanlarda güçlendirme çalişmalari. Genelde zamanım böyle gider. Yeni şeyleri keşfetmeyi severim. bu şekilde beynim tek başina savaş vermemiş olur.
ne kadar düzenlisin ben bu tarz şeylere hiç dikkat etmiyorum maalesef. uyku 4-5 saat bile oluyor çoğu zaman. sabah 6da yatıp öğlen 3te kalkıyorum ya da. beslenme de böylece etkilenmiş oluyor. günün geri kalanında da bir seu yapacak enerjiyi bulamıyorum zaten bunlardan dolayı. dediğin gibi günümü bölmeyi deneyeceğim ben de
Ve istiklal marşının başladığı o dizelerden bir kelime 'KORKMA' ve (tabiki teşekür etmene gerek yok)
Psikologun ve sen seni huzursuz eden seyin temelde ne oldugunu bulmalisiniz. Sevgi eksikligi mi yasiyosun problem ne acaba
aslında aşağı yukarı biliyoruz artık ne olduğunu. çok sevdiğim insanlara karşı zarar vermek ya da yanlış bir şey yapmak istemediğim için, bundan diğer insanlara göre ekstra korktuğum için kötü olabilecek tüm düşünceleri kendime çekiyorum. sonrasında da bunlarla ilgili mutsuzluklarım , ataklarım oluyor. tabii bunun kökeni tam olarak neye dayanıyor daha bunu bilmiyoruz, gerçi bu durumum geçecek mi onu da bilmiyorum. günlük işleri bile yapamamaya başladım artık
Eger bulursaniz gecer tabiki iyi olursun. Neden sevdiklerini incitmekten korkuyosun, bu korkunun nedeni ne bunu cozmeniz lazim. Kendinle yuzlesmen ve bu duygularindan ozgurlesmen lazim. Iste o zaman iyilesirsin
bu süreçte bunun nedenini bulamazsam ve hep böyle devam ederse ne yapacağım bir de sence iyileşme sürecinde umutsuzluğa kapılmak ya da düzelmeyeceğini düşünmek normal mi
Cok olumsuzsun, kendine eziyet ediyorsun. Ama sunda hem fikiriz.. sen kaygilarinin bi yanılsama oldugunu, tehdit altinda olmadigini, aslinda tamamen güvende oldugunu biliyorsun. Bunun bilincinde olman ve yersiz kaygilarinin nedenini bulmak istemen, pesine dusmen cok guzel. Bi cok kisi bu kaygilari yasiyor ama bilincli olmadiklari icin altta yatan nedenin pesine dusmuyor bile. Bu senin onlardan farkli oldugunu ve cok daha kolay iyilesecegini gosteriyor🌸
öyle mi gerçekten ya, şu dediklerin bile beni mutlu edip umut veriyor. teşekkür ederim yorumların için umarım dediğin gibi iyileşebilirim 💗🌸
Korkularinin bi temeli oldugunu anlayacak kadar akilliysan, o temeli bulacak güçte sende mevcuttur. Kendinden emin ol. O temele in, durumu bul ve imha et. Kolayliklar🌸
çok çok teşekkür ederim umarım dediğin gibi olur 💗
Ona rağmen yapmaya çalışmalısın
öyle yapmaya çalışıyorum zaten ama anlık hevesler ya da gaza gelmeler olsa bile sürekli huzursuzum. huzursuzluk halinde de bir şey yapılmıyor verimli olmuyor maalesef
Anksiyeten mi var?
okb ve anksiyetem var
depresyon belirtilerimin azaldığını söyledi psikoloğum ama her şeyden biraz biraz var öyle söyleyeyim:(
Allah şifa versin, okb ve anksiyete zaten başlı başına bir düşman gibi, içinde bir savaş veriyorsun ama bu savaşı zor da olsa kazanmak mümkün, huzursuzluk hissi geldiğinde rahatlama yolları bul mesela aşırı olmamak şartıyla ağlamak
Zaten depresyon da hayattan soğutuyor, umarım iyileşirsin
umarım dediğin gibi kazanmak mümkün olur benim için de. çok teşekkür ederim bu arada iyi dileklerin için 💗
Rica ederim ne demek🤍