Kişilik & Karakter Monotonluğu seviyor musunuz yoksa siz de benim gibi hep yenilik insanı mısınız? Wineandorange Takip Et Guru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Konu fark etmeksizin monotona bağlayınca hemen yeni yeni şeyler aramaya başlıyorum. Böyle misiniz siz de?Evde kahve keyfine biraz mola verip çölde ahanda böyle keyif yapasım var😂 Monotonluğu seviyor musunuz yoksa siz de benim gibi hep yenilik insanı mısınız? Cevapla Sevgi Soruları Arama Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Hayır ben hiç sevmem yeni şeyler daha güzeldir her zaman için.. ama tabi ki de bu hobiler için geçerli.. 1 0 Yorumla
ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et Guru Yaş: 82 , eic 99% +1 yıl Bende böyleyim vallahi ama pek uyum sağlayan olmuyor ya:) dengimi bulamadım 1 1 Yorumla Wineandorange +1 yıl Hahaha😂😂 gel kuzum birlikte çöle gidip kahve içelim Yorumla
seyda028 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Yenilik tarafndaym yasadgm şehirde bile bn en fazla 2-3 sene yasayabiliyrm sıkıldıgm zaman degstrmek istiyorum hc benlik değil 1 0 Yorumla
zıplayanpire Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Genelde değişiyor ama bu aralar içimde hep yenilikçi bir kişilik dolaşıyor 1 0 Yorumla
Degisik_-_ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Monotonluk içinde atraksiyon seviyorum 😂 1 0 Yorumla
DeliAdam31 Takip Et Master Yaş: 47 , eic 59% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. farklı yenilikce organizatör biriyim 1 0 Yorumla
Byhİckmse01 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Monotonluk iyidirHuzurum bozulmasın yeter 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl İdolumsun ama ben hep monotonum 1 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tavsiye verirsin sandim Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,3b cevap paylaştı. Hayır. Standart ve düzenli hayatı seviyorum. 1 0 Yorumla
Pseudanor Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yenilikçiyimdir 🖤 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayır ben hiç sevmem yeni şeyler daha güzeldir her zaman için.. ama tabi ki de bu hobiler için geçerli..
Bende böyleyim vallahi ama pek uyum sağlayan olmuyor ya:) dengimi bulamadım
Hahaha😂😂 gel kuzum birlikte çöle gidip kahve içelim
Yenilik tarafndaym yasadgm şehirde bile bn en fazla 2-3 sene yasayabiliyrm sıkıldıgm zaman degstrmek istiyorum hc benlik değil
Genelde değişiyor ama bu aralar içimde hep yenilikçi bir kişilik dolaşıyor
Monotonluk içinde atraksiyon seviyorum 😂
farklı yenilikce organizatör biriyim
Monotonluk iyidir
Huzurum bozulmasın yeter
bazen yenilik iyidir
Pek belli olmaz genelde
İdolumsun ama ben hep monotonum
Tavsiye verirsin sandim
Hayır. Standart ve düzenli hayatı seviyorum.
Yenilikçiyimdir 🖤
sekste hayır