Hayırlı cumalar, cumanın feyzi üzerinize bereketi evinize olsun..🌹
Ne zaman cuma hutbesi okunsa garip bir duygusallık kaplıyor içimi bu neden olabilir?

Hayırlı cumalar, cumanın feyzi üzerinize bereketi evinize olsun..🌹
Ne zaman cuma hutbesi okunsa garip bir duygusallık kaplıyor içimi bu neden olabilir?

Hayırlı cumalar çiçeğim. 💐
İnsan dinleyince gerçeklik sorgulayislarina, dünyanın anlamsizligina falan bakakaliyor. Duygusallaşman ondandır😄
Kıyamam o direğine 🙄
Hayirli huzurlu bereketli cumalar olsun guzelimm
Senin hissettigin duygu RABBIME olan asktan dolayidir
Rabbim diyorki ben sevdigim kulunun kalbine sevgi veririm hüzün veririm beni her zaman hatirlasin ve unutmasin diye
Bir insan dua ederken ya da bir ezan okunurken duygusallik hissi geliyorsa bu rabbimin ona yakin oldugunun belirtisidir
Dilerim Rabbim bizlere her zaman dogru yola götürur
Ve bu yoldan bizleri ayirmaz
Ve Rabbime yakksir bir kul olarak son nefesimizi vermek nasip olur
Mevlam herkese hayirli kullar olmasini nasip etsin💜
Merhaba, izninizle bir şey sorabilir miyim size?
"Rabbim diyorki ben sevdigim kulunun kalbine sevgi veririm hüzün veririm beni her zaman hatirlasin ve unutmasin diye"
Tam olarak nerede diyor bunu kaynak gösterebilir misiniz?
Cevap
9Cevap
Sevdiğiniz için olabilir.
Ne güzel, bende cuma namazına gittim aynı şeyleri hissetmek duygulandırıcı
Hahahaha, amin hepimizin
sela diyosun galiba. evet selam gönderiyoruz dua ediyoruz içimizi kapliyor duygular
Duyduğun şeye yüklediğin anlam ile alakalı, şahsi bir şey
Selalar beni de çok duygusallaştırıyor sela okunurken çok etkileniyorum
Cuma hutbesini nasıl duyuyorsun?
Dinini hatırlıyor olabilirsin. Bu da birçok çağrışıma neden olur
Ramazanda daha yoğun oluyor :)
hayırlı cumalar size de..
hayırlı cumalar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?