♾️ şu an yaşadığınız anlık duygu hangi günü veya mevsimi size hatırlatıyor,
Son bahar...

♾️ şu an yaşadığınız anlık duygu hangi günü veya mevsimi size hatırlatıyor,
Son bahar...

Yani ilk bakar ve sonbahar mevsimi arasında gidip gelirdim yeri geldiği zaman sıcak yeri geldiği zaman soğuk, açıkçası benim durumumu ortamında bulunduğum insanları değerlendiriyor yani özellikle bu sohbet ettiğim muhabbet ettiğim iletişim içinde olduğum insanların sıcak ya da soğuk gibi kibirli ya da alçak gönüllü davranışları bu durumun fazlasıyla etkilemektedir.
Elbette ki insanların duygu durumları günden güne farklılık gösterir
Kuşların öttüğü cafelerinden lokantalarindan insanlarin neşeli kahkahalarinin yükseldigi , sokak sanatçılarınin hafif bir müzik eşliğinde çiseleyen yağmura eşlik ettiği gökkuşağınin olduğu bir mevsim... ilkbaharla sonbaharin karışımı gibi düşünebiliriz. İki baharın birleşimiyim🌸🌸
şu an hiç bir duygu içinde değilim. Çünkü çok acıktım sadece yemek yemek istiyorum 😬
Afiyet olsun :D 🦋
Rica ederim günaydın 🦋🙈☺️
4 mevsim olurdu ya
Cevap
18Cevap
Yaz gibi sıcak ilkbahar gibi enfes kış gibi berrak sonbahar gibi renkli
22.04.2018 mevsim ilkbahar ama bana çok soğuk.
Sonbahar olacağını tahmin ediyorum. En sevdiğim mevsim ve içim her zaman Sonbahardır.
Sonbahar yapraklar dökülürmüşcesine bir ruh halindeyim..
şu an da hissettiğim duygu mutluluk ve heyecan çünkü yarın akşam günlük işe başlayacağım ilk işim 😊😄
Geçen sene İstanbul’da hani bir kar fırtınası olmuştu millet evine gidememişti, herkes sokakta kalmıştı. İşte şu an ben o gün ki mevsimim.
Şu an yaşadığım mevsim tadında, ne sıcak ne soğuk. Huzur gibi☺️
Sonbahar olurdu yağışlı hava kapalı ve serin
Şu aralar kışı yaşıyorum sert soğuk ve acımasız😒
Sonbahar hüzünlü bir mevsim, kış çok soğuk, ben en iyisi ilkbahar diyim :))) umutlu 😄🌿🍀🌼
Küresel ısınma yüzünden bir ısınan bir buz kesilen kafası karışmış bir kış mevsimi
Sonbaharda bir cumartesi. Tüm ayrıntıları ve tatlı serinliğiyle. Konforuyla. Duygu yoğunluğuyla🍀😎
Kış olurdu çünkü herkese karşı biraz soğuğum şu dönemde
aşırı bunaltıcı ve sıcaktan uyutmayan bir yaz olurdu
Baharlar gibi. Bazen sonbahar bazen de ilkbahar...
İlkbahar.
Böyle ılık bir duygu durumu içindeyim.
Yaz yağmuru... Hem boğuyor, hem de ferahlık veriyor.
2 hafta önce telefon numaramı değiştirdim tiktokta eski numaram kaldı değiştirmedim? giriş yapamıyorum tiktoka e postada kapanmış yardımcı olurmusun lütfen
Kış hani havanın kapalı olduğu günler, kasvetli günler
Biraz sonra yağmur yağacak çünkü şimdi gök gürlüyor
her mevsimi yaşıyorum
Sonbaharla karısk kış
İlkbahar mevsiminin ilk çiçeğinin açma hissi
Günlerden Perşembe, mevsimlerden yaz 🌞
Kış olurdu sanırım
Sonbahar olurdu 🍁
Yoğun bir tipinin olduğu kış mevsimi...
Sonbahar gibi olurdu 🍂
Kara kış nasıl aynı onun gibiyim
Kara kış dediklerinden olurdu herhalde
İlkbaharın ilk günleri
Yaz veya ilkbahar diyebilirim
İlkbahar. İçimde çiçekler açıyor.
Cevap belli sonbahar.
Sonbahar
Karışık hepsi
İlkbahar. İçim cıvıl cıvıl
Bahar ama ilkbahar benimki
Sonbahar yaprak gibi ordan oraya savruluyorum...
Karakış Fırtınası olurdu.
Kış olurdu
Yağmurlu bir sonbahar olurdu.
Kış veya son bahar galiba
Hayrola
ilkbahar..
kış bence
Kış.
06.02.2023
Bence yaz olurdu
Kışbahar
Sonbahar
Sonbahar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?