Abilerim. Kendi Kusurlarınızla Nasıl Barışık Oluyorsunuz?

Kendi güvensizliklerim ve kusurlarımla barışık olamıyorum. Fiziksel (zayıf vücudum) ve zihinsel olarak (yanlış davranış ve alışkanlıklarım) kendimle barışık olmayı istiyorum. Kendimi iyi ve kötü özelliklerimle kabul etmek gibi. Herkes bi türlü güvensizliklere sahip ve ben sizin bunlarla nasıl başa çıktığınızı merak ediyorum.

Abilerim. Kendi Kusurlarınızla Nasıl Barışık Oluyorsunuz?
Cevapla