Büyümek yaş almakla olmuyor maalesef. Hayatın içindeki gerçekler büyümeye sebep oluyor. Özlem, öfke, aşk, sevgi, başarı, doğum, ölüm... Maddi manevi kayıp ve kazançlar olgunlaştırıyor, tecrübe kazandırıyor. Ben bu yıl daha da büyüdüm yaşadıklarımla. Kazancım da oldu, kaybım da. Sevildiğim de oldu, sevdiğim de. Ağladığım da oldu, güldüğüm de. Tüm yaşadıklarımla daha da olgunlaştım.
Peki sen kaç yaşındasın, ve hangi yaşında olgunlaştığını hissettin?
Kaç yaşındasın, hangi yaşında olgunlaştığını hissettin?
32 yaşındayım bir 24 yaşında olgunlaştığını hissettim yaşadığım birtakım olaylarından sonra sonra 27 yaşındayken anneannem medyadan vefat etti ondan sonra da neyin ne olduğunu iyice anladım hayatın yalan olduğunu basit şeylerim problem edilmeyeceğine aşkı Sevgi denen bir şeyin tam anlamıyla olmadığını ve çok güvendiğim insanlardan zaman içinde ön yargı olduğundan kaynaklı kazık yemeye başladıktan sonra da insanların dostluğunun yalan olduğunu öğrenmeye başladım yani her şeyi hayata insanı yavaş yavaş öyle diyor sonra da gerçek insanım kaliteli insanların kim olduğunu çok daha iyi anlıyorsunuz.
25 yaşındayım, olgunlaşmak gibi demeyeceğim 23’e girdikten sonra çocuklaşmaya başladım. Hep bir çocuksu neşeyle hayatı yaşamaya başladım, tabi bunun yanında çile görmeye de devam ettim hala görüyorum. 😃 Ben içimdeki o güzel, saf çocuğu buldum ya. O çocuk beni cehennemin karanlığından çıkarıp, cennetin bahçesine götürdü ya. En büyük şükranım bunadır. İyi ki varsın çocuk, seni çok seviyorum ♥️🌸
33e geldim gelicem. Çocuğumu hatırlamıyorum hayal meyal hatırladigim bir oyuncağım var yalnızca. İlk işimle (pazarcılık ) 9lu yaşlarda eve giderken yumurta almıştım bir de sıcak ekmek o zaman kaybetmeye başladım çocuklumu , 13lerde yetişkin kafasindaydim 23ler başka bir mecra ve macera. 32 serden geçti.
21 yaşımdayım 10 yaşımdan beri çalışmak meslek sahibi olmak anlımın teri ile para kazanmak isteyen birisiyim kendi geleceğimi inşa edebilmek için hepsi, ama şans vermeyenler utansın
Bu cumartesi günlük işe başlayacağım yakınımda bulunan kafe restorant da 😊😊
Bu ne ya çiçeğim, böceğim, diğer yarim, öpücükler falan. Biz kadına öpücük atınca sorun oluyor da aynı kadına siz atınca neden normal oluyor arkadaş? Adalet istiyoruz. Siz kadınlara öpücük atabiliyorsaniz biz de atabilmeliyiz. Hiç adil değilsiniz @Sosyetic_SheqiiL@lotus-patra. 😂
Hemcinsinize ne attığınız umurumuzda değil bildiğim tek şey gördüğünüz her karşı cinse öpücük kalp gibi şeylerin atılmaması gerektiği. Yazıp eline de vereyim mi? Şey yapiim video çekip atayım veya
Ben yapım gereği olgundum hep zaten ama tam olarak 15-16 yaşlarımda iyice oturdu olgunluk. Tam hayatın gerçeklerinin yüzüme yüzüme çarptığı yaşlar, en hızlı yaşadığım, çoğu şeyi gördüğüm yaşlardı benim için. Hele 18 de tamamen bir 32-33 olgunluğuna kavuştum artık. 33 yaş olgunluğunda sabitim bakalım şu an. Hayat neler çıkaracak karşımıza. :)
34 yaşımdayım ve sadece 2,5 ay sonra (aralıkta) 35 oluyorum ve daha 34’üme adapte olamadan 35 geldi inanamıyorum doğrusu 🥺 her neyse ben sanki doğduğumdan beri olgundum gibi 17/18 yaşımda bile aynı 30 gibi düşüncelerim vardı , yakın çevreme şebek gibiyim çocuksu yönümü en çok onlar görür ama diğer zamanlarda 80 yaşında gibi tavırlarım var 😀
30 yaşındayım en azından 3 yıldır hayata başka bir pencere açmasını öğrendim şimdilik o pencerenin manzarası güzel. 27 yaşında manzaramı bulmuşum diyebiliriz
Bazı hataları artık yapmıyorum, bazılarını ise henüz yapmadım.
Bu bir süreç, yaşla pek ilgisi yok olgunlaşmanın.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
23 yaşındayım. Ergenlik dönemlerimi yaşayamadım açıkçası ve kendimi bildim bileli hep böyle olgun biriydim. Etrafımdakiler de söylerdi tabi ama aynı zamanda çok soğuk olduğumu da ifade ederlerdi. Hâlâ da söylüyorlar
20 yaşımdayım ve her yaşımda o yaşımdan daha olgundum insanlar da bunu hep söylerdi bana
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Açıkçası hep yaşıtlarıma göre bir olgunluğum vardı.19 yaşındayım, ama son 1 yıl içinde başıma gelen , geçen olaylardan sonra büyüdüğümü hissetim. Hani kabulleniş olsun artık pişmanlık hissetmeme olsun bunun farkına vardım. 18 yaşıma çok şey borçluyum.